Farvel til Lillemanden

Det er nok ikke den store trøst lige nu, men vi er mange, der deler dit savn, Pernille, for Lillemanden var en af de katte, man kun kunne elske.:hjerte:

-kramer
Hvil i fred, smukke og blide Lillemand. Det er sådan en dag, jeg gerne ville kunne tro på Regnbuebroen…:ked:
:lys:

:kram:

:kram:

Det gør mig så ondt at høre. Mega cyberkram herfra. :rip: lillemanden

:lys:

:kram:

Ord er så fattige ligenu. Du og Lillemanden var i mine tanker hele dagen i går og i dag også <3 Sov godt, kære Lillemand <3

:kram:

Åh det gør så ondt, at miste en elsket ven !:lys:-kramer

Jeg føler med dig Knuser fra Cats og Conni

Det gør mig meget ondt med Lillemanden. Jeg ved hvor meget han betød for dig Pernille.

Hvil i fred.

:kram:

:lys:

Jeg er simpelthen bare så ked af det på dine vegne. Det var bare alt, alt for tidligt at du blev nødt til at sige farvel til Lillemanden :kram:

Hvil i fred, skønne Lillemand

Kære alle

Tusinde tak for jeres hilsner og medfølelse :hjerte:

Det har været nogle rigtig svære dage at komme igennem. Jeg forventer hvert øjeblik at se ham dukke op i lejligheden, og jeg skal huske mig selv på, at han er borte. Somalierne gør, hvad de kan, for at mindske savnet, og de gør det godt. Begge har de overtaget hvervet som trofast toiletkat, så jeg ikke skal sidde på tønden alene.

I de sidste par dage har jeg fået talt med flere forskellige, både familie, bekendte og venner. Hver gang, jeg fortæller om Lillemandens forløb, bliver det nemmere, og chokket er ved at svinde ind til savn og rigtig gode minder. Lillemanden og jeg har oplevet en del sammen. Blandet andet 2 WS, utallige udlandsture og mange morgener, hvor vi er vågnet op på et hotelværelse sammen. Udstillinger har aldrig været hans kop the, men han gjorde det for min skyld, og han opnåede at blive SP og DSM. Den første i hans stamnavn som opnåede så flotte titler.

Lillemanden var en ener. Han var ikke glad for gæster, men han viste tydeligt hver dag, at det var hos mig, han hørte hjemme. Han har altid været godt til at tage imod andre katte, og da Mingus ankom, var det som at se to brødre blive genforenet. Lille Mingus tvang ham til at putte og lege med sig, og min skovbamse blev i den grad aktiveret :slight_smile: Før Mingus ankom, havde jeg en uheldig og hård periode med nogle katte, som desværre ikke blev længe i vores hjem af forskellige grunde.

Jeg har lavet en aftale med Skovlunde. Lillemanden og jeg er jyder, og derfor skal Lillemanden også have sin grav i Jylland. Han skal stedes til hvile ved siden af sin bedste kammerat, Basse, som også var noget helt særligt. Når jeg kører hjem næste gang, tager jeg Lillemanden med fra Skovlunde, så han også kan komme helt hjem, hvor han hører til :hjerte: Det bliver nok først da, at jeg kan få ro i sindet.

Kæreste Lillemanden. Du min sjæleven med egernbusket hale og hvide poter. Du vadede ind i mit hjerte, og her forbliver du. Hvil i fred, smukke mis, og hils vores savnede venner, når du kommer frem.

:lys:

Åh nej, Pernille :trøste:

Det gør mig virkelig ondt :kram:

God rejse Lillemand :hjerte:

Det gør mig ondt, Pernille :frowning:

:lys:

Det gør mig virkelig ondt, Pernille :trøste:
:lys:

:lys::sørger::lys:

Det gør mig ondt Pernille!
:trøster:-kramertil dig og god rejse til Lillemanden!:lys: