Flokproblem

Sidste nye melding om Mille på gården : Hun nyder i fulde drag at være kommet hjem, og hun har genoptaget alle sine gamle vaner. :hoho:
Måske betyder det alligevel noget, at vi fandt Mille som ca et årig i en lade, hvor vi spurgte ejerne om lov til at tage hende med hjem. Hun boede så alene hos min kæreste i en lang periode. Så Mille har nok altid været en, der har været sig selv. Måske derfor hun trives bedst som alene kat.

9 Synes om

Der er kommet meget ro på flokken her :grin: Og Mille stortrives stadig hjemme på sin gård. :heart_eyes:

16 Synes om

Hvor er det godt at høre! Så var det den rigtige beslutning for jer alle sammen. :hjerte:

1 Synes om

Jeg må lige fortælle hvordan der går med Mille! Lejeren som bor på min kærestes gård, ham der var mest til hunde, han har nu taget Mille helt til sig :grin: Han fortæller at om aftenen kredser hun om hans stol. Så hopper hun op på maven af ham. Der sidder hun så og stirrer ham i øjnene indtil han giver signal, og så er der gnide nusse tur i hele hovedet :joy: Han er vinter hjemsendt fra job så skulle egentligt, når han skal på job igen kun bo på gården i weekenderne. Nu har han ansøgt om at få arbejde tættere på, så han kan komme hjem hver dag og slippe for at bo i campingvognen på hverdage. Så nu får vi måske slet ikke brug for den fine dyre foderautomat vi har investeret i :joy: men fred være med det. Lykken er at Mille er lykkelig :heart_eyes:

10 Synes om

Hvor er det dejligt at høre, at hun trives :slight_smile: Og at hun har omvendt lejeren :hoho:

4 Synes om

Hvor er det godt at høre, og dygtige Mille sådan at lære lejeren hvad der er vigtigt i livet. :grin:

4 Synes om