Flokproblem

Sidste nye melding om Mille på gården : Hun nyder i fulde drag at være kommet hjem, og hun har genoptaget alle sine gamle vaner. :hoho:
Måske betyder det alligevel noget, at vi fandt Mille som ca et årig i en lade, hvor vi spurgte ejerne om lov til at tage hende med hjem. Hun boede så alene hos min kæreste i en lang periode. Så Mille har nok altid været en, der har været sig selv. Måske derfor hun trives bedst som alene kat.

Der er kommet meget ro på flokken her :grin: Og Mille stortrives stadig hjemme på sin gård. :heart_eyes:

Hvor er det godt at høre! Så var det den rigtige beslutning for jer alle sammen. :hjerte:

Jeg må lige fortælle hvordan der går med Mille! Lejeren som bor på min kærestes gård, ham der var mest til hunde, han har nu taget Mille helt til sig :grin: Han fortæller at om aftenen kredser hun om hans stol. Så hopper hun op på maven af ham. Der sidder hun så og stirrer ham i øjnene indtil han giver signal, og så er der gnide nusse tur i hele hovedet :joy: Han er vinter hjemsendt fra job så skulle egentligt, når han skal på job igen kun bo på gården i weekenderne. Nu har han ansøgt om at få arbejde tættere på, så han kan komme hjem hver dag og slippe for at bo i campingvognen på hverdage. Så nu får vi måske slet ikke brug for den fine dyre foderautomat vi har investeret i :joy: men fred være med det. Lykken er at Mille er lykkelig :heart_eyes:

Hvor er det dejligt at høre, at hun trives :slight_smile: Og at hun har omvendt lejeren :hoho:

Hvor er det godt at høre, og dygtige Mille sådan at lære lejeren hvad der er vigtigt i livet. :grin: