Foderhysteri

Foderproducenter læser også på sociale medier og så længe der er flere der skriver at kornfri er det bedste/eneste så længe slår producenterne på de samme trommer.

Den eneste måde, tror jeg, at ændre noget på er at lufte sin holdning ofte og nuanceret.

På et tidspunkt stopper den kornfri-dille (så starter sikkert en anden).

Hvis producenterne brugte gelatine (animalsk stivelse) så ville den diskussion være ovre.

Jeg er ikke medlem af Facebookgrupper, som omhandler katte mere, netop fordi jeg blev træt af lige netop sådan en ting, som du nævner.

Derudover har jeg altid kigget på, hvad mine katte trives med. Jeg har jo altid læst med herinde, og derfor prøvet lidt forskelligt, fordi jeg gerne vil mine katte det bedste, men de får tyndskid, dårlig pels osv.

Så de får foder, som nogle kalder skrammel, men det er det eneste, som fungerer for dem…

7 Synes om

Hvis man kan se katten trives, så er der ingen grund til panik - uanset hvad det er for et foder. Man har jo lov at bruge sin sunde fornuft :slight_smile:

11 Synes om

Lige præcis, det er i virkeligheden essensen af det hele drejer sig om - og det er egentlig ligemeget om det så handler om foder eller så meget andet. Hvis du kender din kat, så vil du også have en ret god mavefornemmelse vedrørende hvordan den har det

5 Synes om