Formel 1 - 2018

De kører løb i morgen :slight_smile: i dag var kun kval :slight_smile:

Ah… så giver det mening for mig

Giro’en nu…så løbet, DTC og mere Giro …får nok 4kantede brikker

1 Synes om

Nu skriver de flere steder at Hartley starter sidst - hvis de får bilen klar - men Sirotkin har 3 pladser i bagagen, så det er (formentligt) ham der slutter af

Hmm skal hartley ikke starte fra pitlane, når han ikke har været med i qual, eller er man gået bort fra det? :thinking:
Men starter han sidst i rækken så er det da spændende om strafplaceringer kommer før eller efter, for ret beset har hartley ikke kvalificeret sig jo … (sidste år betød det jo start fra pitlane som sidste mand … )

well …hartley starter ret beset fra pit, så hvordan de vil klare det ved jeg ikke…men
SIR starter 18 + de 3 straffe, så det er 21 og bag HAR

Hvis han starter i pit, så må han starte når resten af feltet har passeret ham - uanset de andres strafplaceringer :slight_smile:
Det er kun hvis en anden tvinges til pitstart, at han komme foran i køen så.

Sådan gik det jo for et par siden for jenson Button

1 Synes om

jamen jeg ved det ikke…de laver jo de regler om fra løb til løb…men det ser vi nok i morgen …

1 Synes om

Så ærgerligt at jeg ikke kan se det i morgen :ihhaltsaa:

Ved nogen hvad tid selve løbet starter i morgen - dansk tid? Min gamle app, TVtid, dur ikke mere - og en Google søgning gør min forvirring betydeligt større!

Starter kl 15.10

1 Synes om

Der har været en del regn og torden i Barcelona, men nu siger de 20 grader og sol…banens beskaffenhed vil afhænge af om den stadig er våd når der køres
hvis den er det vil en del af det gummi der er kørt i den forsvinde, så den forekommer som frisk (grøn) og give problemer med vejgrebet

80% chance for regn under løbet…

Himlen ser godt nok også sort ud over banen! :open_mouth:

ser oss lidt sort ud…håber MAG holder sig uden for problemer med ALO og VER i starten

tror ikke GRO kører næste år

Ups… Den var ikke god grosjean :scream:

Det ser godt nok skidt ud for gro. Sikke et crash!
Han kan få problemer med Bare at beholde sit sæde næste år :confused: og han kan vist glemme alt om at komme i bedre sæde!

spændende at se om han vil skyde den over på MAG

1 Synes om

Jeg tror også han får yderst svært ved at komme til et top team. Jeg har ondt af ham. Han er ramt på selvtilliden, men han er en dygtigt og ikke mindst hurtig kører, så det er altså lidt trist det her. Også i forhold til teamet og Mag’s læring og udvikling…