Formel 1 - 2018

Det gode er at hylebabyen er ude :innocent:

1 Synes om

GRO havde de samme problemer med bremsebalance sidste år…dengang kunne det være bilen, men den undskyldning kan han altså ikke blive ved med at bruge

1 Synes om

Jaja nu skal Mag igen have skylden!!! :open_mouth:
Crybaby!! :frowning:

Han sagde på radioen at han blev ramt af beskidt luft fra Mag. Mag tabte bagenden en smule, men slet ikke så meget at Grosjean burde overstyrre så meget…

Ja, den er ikke god/fair Pia :confused:

Men medierne har allerede lidt den rådt! Den er “under investigation”, så mon ikke mag ender med at få skylden?! :confused: det kunne være typisk, når han intet havde med det at gøre - han havde travlt med at undgå en bull

Hvad betyder det at DRS er åben?

bagvingen åbner når der er mindre end 1 sekund til den forankørende

1 Synes om

5 sekunder til VAN …fint

Selvfølgelig bliver Mag da sikkert straffet. Det gør han jo hver gang. Han er et “nemt” offer fordi de andre bare skal råbe buhu, grids farligste kører og bla bla"…

1 Synes om

Nu er RTL også efter Mag. Det er helt sikkert hans skyld et hele…

I de to drs zoner :slight_smile: det er på to langsider, hvor de åbner bagvingen og dermed betydeligt mere vejgreb og downforce og dermed mere fart :slight_smile:

Det fandt man på for at skabe flere overhalinger :slight_smile:

1 Synes om

Tyskererne er bange for mag en dag kommer og tager vettels plads i Ferrari :wink:

OK, takker :slight_smile:
Jeg tænker så bare: hvorfor er den så ikke bare åben hele tiden?

Oh yes!!!

som jeg ser den med GRO skrider hans forende lidt, han overkorrigerer og taber bagenden helt

Af to grunde:
Man vil have den bagerste til at køre hurtigst = flere overhalinger
Og så fordi de bruger batteri-reserve på det, så batteriet skal oplades fra gang til gang :slight_smile:

Der snakkes om drs snart afskaffes og overhalinger skal skabes på andre måder :slight_smile:

I er sgu’ hardcore F1 ørne herinde :slight_smile:
Men man kunne vel bare fastmontere vingen i den position, og så få mere fart på bilerne!

såerderingendownforceisvingene

1 Synes om

Det gjorde man jo faktisk også inden drs blev opfundet :stuck_out_tongue: der var en periode med “fast åben” bagvinge :slight_smile:
Men regler ændrer sig konstant og bagvingen er noget af det, som der er virkelige mange regler for :slight_smile:

Jeg har “kun” set F1 i 27 år :ups: min far intruducerede mig, da jeg var tre år gammel en weekend vi var alene hjemme sammen, og han skulle klare F1 og børnepasning på en gang. Så var jeg fanget :ups:

1 Synes om