Formel 1 - 2018

Det kan ses på mags tider, at bilen bliver lettere lige nu. Han sætter nogle lækre tider lige nu :smiley:

Mit bud er, at sidder og smiler over hele Femøren lige nu :hoho: … og vil bare gerne have det holder hjem. 6 omgange er så lidt og alligevel uendeligt langt :slight_smile:

2 Synes om

sidder bare og håber VER oversatser…

1 Synes om

Ja 6 omgange er ingenting. Og alligevel ser vi igen og igen at alt kan gå galt. Men denne gang er det (skal det være) Mag’s tur til at have heldet på sin side :heart:

Jeg tror også han har en fest bag hjelmen :tada: :grin:

1 Synes om

Wow, RTL har lige rost Mag :scream::scream::scream:

1 Synes om

Både og, for vi risikerer en SC så og så kan sainz komme op.
Men ja det er da næsten “for lidt” action han har præsteret i dag :hoho: kun er ødelagt frontvinge som han kan køre hjem med - hmm hvornår kører han galt? :laughing:

Jamen :scream:

sjovt som de rakkede ham ned for ikke så længe siden …

1 Synes om

Også i starten af dette løb. Det har de nok glemt…

:open_mouth: måske sainz ikke gennemfører :open_mouth:

De har spurgt Gúnther hvorfor en af hans kørere hele tiden ender i gruset …altså

1 Synes om

BBC: “I should do a shout out for Kevin Magnussen. He is running the most lonely job in ages. He has done a good job.”

2 Synes om

Nej? :scream: “medier” :frowning:

Endelig tilsmiler heldet Mag. Jeg synes det er større end at Ham igen igen vinder lortet…

1 Synes om

8 point …godkendt absolut …2 spring op i konstruktør mesterskabet

2 Synes om

Tja indtil nu har mag scoret alle point til Haas i år …
gro er presset! Og Kevin vokser lidt hver gang i modenhed, mod og især anseelse :slight_smile:

2 Synes om

Bare ikke hos visse andre kørere :innocent:

2 Synes om

Ham har nu ikke vundet mest i år.
Ferrari forærede godt nok nogle dyre point væk af vettels i dag :open_mouth: de gør det svært for ham at vinde …
men umuligt er det ikke. Der er masser af spænding i årets mesterskab.

det er da derfor han er farlig…han er hurtigere end alle der har brokket sig…det siger det hele

2 Synes om

Uh det ser godt ud at de er rykket op på 6 pladsen i konstruktør…

1 Synes om

Nja kmag er på kanten lidt rigeligt ofte, få gange over. spidse albuer giver ikke venner på banen. Især ikke når han så oveni er en skide god kører :slight_smile:

1 Synes om