Formel 1 - 2018

Teknikerne stoppede MAG på banen (rødt flag) det skulle angiveligt være et pneumatisk problem
…der er altså ikke så meget pneumatisk på en F1 …kun lidt gummi
resten er hydraulisk eller elektrohydraulisk…så mit gæt er pt. et dæktryks issue…sensor eller noget i den stil…men at stoppe på banen for det …? …naaaah
men på trods af at mangle de sidste 2 timers test holdt MAG en 4’er, 2/10 hurtigere end GRO
HAAS havde generelt nok en ganske god test…

Og silly season rygterne svirrer som fluer om en varm bæ…
ALO til HAAS …naaaah don’t think so - samme siger Gúnther
RAI til Mercedes …?? …TOOT (Toto) afviser det ikke
MAG til Ferrari …well…altså…de kigger efter ham, men det er der andre der også gør
RIC til Ferrari …tror VET vil brokke sig en del …som i vildt og blodigt, så nej
LEC til Ferrari …naaah…måske om nogle år…

2 Synes om

Nu skal i huske på at FP1/FP2 er i morgen TORSDAG
…Ferrari har 20 hk extra til Canada …siges der…det er edderdytme en del når man er i det leje - har hørt 970 + de 20 …
HAAS leder efter hAAstighed frem for opdateringer - de får vel også gavn af den motor opdatering, de burde dog se efter mere hastighed i svingene såvel som langsiderne …men de har vel analyseret og sammenlignet
Det siges også at Renault KAN lukke 15 hk mere ud, men om motoren kan holde til det er et spørgsmål, den er presset godt i forvejen

3 Synes om

orv - jeg havde ikke lige luret af FP1 og FP2 ligger torsdag :open_mouth: Hvad er det nu for noget? :stuck_out_tongue:

det er logistik …det er jo en bybane, så man kan/vil ikke lukke for trafik hele weekenden - varer etc …GP 2 eller hvad det nu hedder bliver også kørt torsdag
så fredag er der åbent for trafik…lørdag FP3 og QUAL som sædvanligt
…og FP 1 starter 10.55 hvis ikke jeg tager fejl

1 Synes om

gik godt nok glip af en stor del af FP1, sad fast i Vejle, men efter hvad jeg har set kan det vist være ligegyldigt …ready for FP2, håber MAG er klar

1 Synes om

MAG’s første stint på SS, GRO’s på US,…ingen HS endnu

MAG på HS, GRO på US dette stint

sidste stint GRO på HS, MAG på ??? US ?? HS???

  • ikke imponerende tider, men afhængigt af hvad program de kører

Hvad tid starter selve løbet på dansk tv?

15:10 :slight_smile:

1 Synes om

især MAG har været ramt af bøvl med bilen i FP1, så han er jo temmelig meget “bagud” i sine programmer.

jeg håber og tror de finder farten frem i FP3 og får en fornuftig kvalifikation - for der er ikke mange muligheder for overhaling på den bane :slight_smile:

TAK, du er nu officielt den allermestnæstbedste af os to :+1:

1 Synes om

FP 3 var heller ikke opløftende …bedste ved den var da Crash levede op til kælenavnet …mon de får den klar til Q

1 Synes om

håber de har fart i HAAS nu…ellers ryger de allerede her i 1

hmmm…4-2 …får se om GRO holder videre

Det kørte da slet ikke for MAG

han havde en god omgang…og der kom gult i sektor 3 …så …får høre hvad han siger

Føj en weekend for Mag :frowning: Der ser man hvor hurtigt heldet kan skifte… Nå, men onwards and upwards. Jeg hepper på ham alligevel :blush:

Det ser i det mindste godt ud for Ferrari :wink:

1 Synes om