Formel 1 - 2018

til gengæld har han frit dækvalg. det kan gi’ lidt når der kommer SC, hvis alle kører ind og han kan blive ude…tror det var et dæk problem …GRO 15

Det var forøvrigt samme sving, Verstappen smadrede raceren i i 2016 :innocent:

1 Synes om

så prøver TD at rykke fra Froome…

1.10 …wow

froome kørt…TD hænger

RIC supertid
VET
HAM

Wow, Ric har skisme fart i futterne :smiley:

Jeg har lært at holde mund, hvis jeg ikke har noget pænt at sige. Og Froome… Jeg holder bare kæft med min mening og mine tanker om ham :innocent:

1 Synes om

kan heller ikke li’ ham…men han fik altså lidt respekt i går…og bliver han afsløret på et tidspunkt så er det jo det …

GRO har 3 strafplaceringer fra crashet i Barcelona, så de starter ved siden af hinanden…

så er det første DTC heat fra Aarhus, MAG i pole …prøv at spørg om jeg har 4kantede brikker

---------------og gammel MAG vandt …eller han var da lige efter SC’en så 2 med pil op

2 Synes om

Big-Mag og smilets by = fantastisk kombination :smiley:

2 Synes om

havde faktisk mulighed for 2 biletter, men fik først tilbudet fredag…sådan en lang tur skal planlægges …så …well…ser det på TV

HAAS fjernede bargeboards før Qual …tror faktisk de fjernede dem før træning …for det har da været ringe
3 dæktyper : SuperSoft, UltraSoft og HyperSoft
Tror at hvis HAAS skal have point bliver de tvunget til en 1 stops strategi - HVIS de kan få dækkene til at holde så længe …Tror derfor at de starter på hårdeste compound - SS og skifter til - afhængigt af SC - US eller HS …tror på SC efter sving 1/2 og mindst en SC senere i løbet …nu lidt DTC …:smile:

Oooooooooooooooooooog så blev MAG gonnok kysset …begge sider og fronten …kan altså ha’ liiiiiiidt tvivl om den når at blive klar til finaleløbet - hjul, ophæng sporing + det der evt er smadret ude foran…dumt træk af Sørensen

Hvorfor er det på Tysk uden danske kommentatorer på TV3+? Er det ligesådan hos jer?

Edit: Glem det, nu kom det - aner ikke hvorfor!

har kuns tysk på rtl …

HS er forudsagt til at holde ca 15 omgange, det passer vist rimeligt

MAG holdt kun 18 omgange på US …skidt

Problemer for RIC