Formel 1 - 2018

spændende om den holder

VER pitter…45 omgange på US …MAG er på SS

så røg ALO …fint nok

så er det Crash og SAI …den får han straf på

Ja de plejer at være strikse med den chikane

SC ? …nå ikke

og gammelmag er ude igen …gylle

Helt igennem kedeligt løb. At den førende har store problemer men alligevel vinder, fordi han er umulig at overhale…

jap…og det er ikke mange løb der ikke har været en SC…men 13 og 15, vel ok efter omstændighederne …

HAAS opdateringer til Canada indbefatter motoropdateringer, ny frontvinge, gulv, reviderede/forstærkede bargeboards + diverse dimser …med opdateringer på både aero og motor burde det give lidt extra

2 Synes om

ja det bliver helt spændende at følge med i, om det batter noget så de kommer frem i feltet igen :smiley:

mjah…den ku’ jeg slet ikke li’ …:wink:
grunden til at de haltede i Monaco var faktisk at de havde fjernet bargeboards og dermed en vigtig aerodynamisk del …GRO havde jo “brugt” lageret af nye, så det var noget lapsammen skrammel…for ikke at smide mere var de fjernet …Monaco er også en langsom bane med mange langsomme sving, der er de ikke så stærke og de to ting i forening sendte dem længere ned end …ikke forventet, men håbet
tror Q3 i canada til dem begge - hvis ikke uheldet fanger dem

i morgen, søndag, er Le Mans test dag, ved ikke om det bliver sendt eller kan streames…

1 Synes om

Marco S ramte en curb pga en LMP bil …det gav rødt sidst på formiddagen …# 95 Astonen skal ha’ en ny motor …dårlig DK start …Marco er OK
der er grønt for eftermiddags sessionen

Og en fyr ved navn F. ALO - nogen der ved hvem den torsk er :roll_eyes:- er på banen og forbedrer sin hurtigst formiddagstid…ALO kører Hybrid Toyota #8

2 Synes om

6 danskere til start i 24h du mans 18 + 1 fra reserve team
Thiim, Sørensen, Nielsen, Magnussen, Christensen og Heinemeier
reserveteamet er SMP racing med Fjordbach som det danske islæt (samme team som Button)
stadig # 8 der er hurtigst, tæt på 1.19 rent …ALO er happy…toyota havde gearkasse bøvl under 6 timers løbet i Spa…tror næppe den holder 24 timer

3 Synes om

der kommer et nyt chassis til # 95, så ret smadret bil…
Fjordbach bilen er vist 1. reserve - oprindeligt 3. reserve, men de 2 andre stillede ikke til test - det er jo lovende
regler om Balance of performance er strammet gevaldigt op - minimum straf er 5 min stop&go
vi får se om der uddeles succesballast …#8/#7 ligner pt vinderbiler - ALO is soooo haaaappppyy
i GTLMpro ligger MAG langt nede…Ford GT’erne topper - det er bl.a. dem der er skyld i at Bop regler er strammet

2 Synes om

4 races på 5 uger - vi går en god periode i møde :heart_eyes: desværre har min mor fødselsdag på søndag, så jeg går nok glip af løbet. Æv :slight_smile:

1 Synes om

10/6 - Canada
16-17/6 - 24 timers Le Mans
22/6 - Frankrig
29/6 - Østrig
6/7 - England

det giver da 5 på 5 uger…når det løse regnes med

1 Synes om

Det er rigtigt. Jeg havde ikke lige taget Le Mans med i mine Formel 1 tanker. Men det gør jo bare alting meget bedre :smiley: Det er perfekt :ok_hand: :blush:

for slet ikke at tale om DTC på Djursland i weekenden …jo jo…samme tid som Canada …