Formel 1 - 2018

Ja meget

håber gonnok at der er 30 omgange mere i MAG’s sutter…ellers er den strategi i vasken

jo jo …så mangler vi lige VER

så røg HAM

Draaaama :scream::joy:

1 Synes om

Ja jeg klager ikke :wink:

22 point til HAAS …12 til GRO…tiltrængt

2 Synes om

Godkendt af HAAS

1 Synes om

MAG 7 i CS …HAAS 5 i konstruktørmesterskabet …sådan, klejner i kassen hvis de kan holde

2 Synes om

Hvor er det bare tusind gange federe at se løb på de her højhastighedsbaner frem for fx Monaco. Sikke et race :ok_hand: :smiley:

2 Synes om

Eric Boullier er fortid hos Mclaren …godt det samme, Mcl indrømmer at bilen har mindre downforce end den gamle og at det vil tage år at komme op i feltet …
FP 1 til Silverstone i morgen kl 11 …min EPG er ikke nøjagtig med FP 2/3 og qual

1 Synes om

GRO med rigtig fin tid…og bagefter smadrer han forenden …

Jim, ved du hvad der skete for Gro? Og ved du hvorfor Kevin er kaldt til samtale? Følger normalt live blog på tv2 for jeg kan ikke se træningen, men de har åbenbart sparet den væk i dag :slight_smile:

GRO var for sent på den med at slå DRS (bagvingen) ned i et sving, derfor havde han intet downforce…og røg i hegnet - han kommer ikke ud til FP2, chassiet er skadet
MAG skulle iflg Alfons Åberg direkte have forsøgt at køre ind i ham 2 gange …fis i en staldlygte, MAG gik rent forbi ALO, men vi har ikke set onboard fra MAG…så ved ikke så meget pt

Så er par onboards i en fb-gruppe.
Alonso piver bare!

1 Synes om

Tak Jim. Jeg er simpelthen så træt af Alonsos opførsel. Han kan ikke tåle at ungdommen overhaler ham og endt i en bedre bil :confused:

1 Synes om

det er jo silly season …så …hvis nu Eric Boullier var blevet strittet ud med et formål…nemlig at prøve på at lokke MAG tilbage - jeg tror nemlig ikke på at ALO fortsætter i F1 - så giver det lidt mening …også at det nu er Gil de Ferran der er manager…(indy, cart, ALMS, og BAR Honda) …men jeg tror ikke på at MAG vil tilbage

Vedr. MAG/ALO …no further action - ikke noget at komme efter
rødt flag CRAsh…VER kan ikke køre bil…

1 Synes om

Jeg tror heller ikke Mag vil tilbage. I hvert fald ikke som bilen kører nu. Og Mc L har jo selv indrømmet at de regner med mange år inden den igen bliver konkurrencedygtig, så jeg tænker det vil være et skridt eller to tilbage for ham. Og det er der jo ingen grund til, nu når han kører i en - pt - best of the rest bil. Desuden har jeg svært ved at se ham i det miljø igen. Han stortrives på alle måder hos Haas og jeg tror han forlænger med et år og med option på yderligere et år. Eller måske endda en almindelig 2 års kontrakt. Jeg tror at de lukker den i sommerpausen.

Nå, det blev desværre ikke en imponerende fredag for Haas :confused: