Formel 1 - 2018

Ja to forskellige dækcrew fejlede her, men lige så meget lollipop manden, som releaser køreren for tidligt

Verstappen har måske overhalet under gult flag

Den er hård for Kevin og Gro, denne her :frowning: En ting er kørerfejl. Men dækpistol… ØV altså. Det VAR dybt at falde :frowning:

ja, der var oss gult længere fremme

Hold da op. Det tager da sin tid at få fjernet #8

ham Tom K der …når man kommer med 280 - 290 ned mod et lyskryds …hallo

Ja for det sker jo på daglig basis :wink:

Puha denne dag bliver dyr i konstruktør mesterskabet. Dobbeltpoint tabt og Renault og Mclaren til gengæld med dobbeltpoint… Som Haas fan og især Kevin fan er den her altså svær at sluge…

1 Synes om

var begyndt at regne på om de var blevet 2 eller 3 med bottas så langt efter

Præcis. Det duftede lidt af et evt podie… Men bare 4-6 plads havde givet et godt udgangspunkt for sæsonen. Æv altså :confused:

Som det ser ud lige nu er jeg GLAD (Vettel/Ferrari fan)

hellere ferrari end mercedes…bringer lidt spænding ind igen…hele feltet er også tættere end sidste år …

Kevins instagram i går, da han fløj hjem fra Melbourne :smiley:

3 Synes om
  • og han får faktisk højeste karakter af alle på flere af F1 medierne
2 Synes om

Præcis. Det er ret fedt :smiley:

Race weekend …:checkered_flag:
service meddelelse
FP 1 : 13.00 - 14.30
FP 2 : 17.00 - 18.30
Lørdag :
FP3 : 14.00 - 15.00
QUAL : 17.00 - 18.00
Søndag :
race 17.10
Bahrain er "nat"race, solnedgang er 16.57

Tiderne er DK tider, med forbehold for Murphy, typos og whatever

2 Synes om

jeg sidder også og glæder mig til at følge FP1 på mobilen :smiley:

Håber sådan at KMag stadig har fart i bilen, for så er der da gode håb for weekenden :smiley:

1 Synes om

Jeg er godt nok spændt på om de gode takter fra Australien fortsætter denne weekend. Jeg hååååber det virkelig :smiley:

Pt er det da ikk så ringe endda…

2 Synes om

Det så da fuldstændig fantastisk ud i starten. Og at slutte træningen af som P6 og P9 er godkendt. Spændende hvordan banen er i FP2 - det giver trods alt et lidt mere realistisk billede pga tidspunktet :smiley: