Formel 1 - 2018

Håber du har ret :wink: Men Alonso har åbenbart klaget over Kevin fordi Kevin forsvarede sig for hårdt ifølge Alonso.

stik ham en tudekiks…han kom da forbi, så what’s the problem …MAG troede han var kørt agterud, siger han

ka’ nu ikk se hvor GRO skulle køre hen …

Helt enig. Det er også derfor jeg er overrasket. Og desuden var Alonsos overhaling i forbindelse med SC ikke helt ren, så han skal bare klappe kaje.

Nej, Gro havde ikke mange chancer. Det var som Gro /Mag i starten, hvor de ikke kunne undgå hinanden og hvor det ikke var nogens skyld. Nogle gange forstår jeg ikke de undersøgelser - og endnu mindre forstår jeg kendelserne…

ALO / MAG episoden kommer efter reklamerne …siger de …spændende

Hvis du ser noget spændende må du gerne give en melding. Jeg kan kun følge lidt små opdateringer på tv3s Facebook side. Og der er ofte mere rygter og clickbaits end sandheder :smiley:

kørerfejl fra ALO, han kommer over curben, MAG går forbi og forsvarer fuldstændigt efter bogen …Günther siger at ALO skal ha’ tudekiks

Haha, Günther er fantastisk :joy: Så lige interview med Alonso. Han accepterer FIAs beslutning men mener de konsekvent er for milde over for Kevin, der (ifølge Alonso) konstant laver samme type af provokationer. Totalt tudefjæs. Det er PINLIGT.

1 Synes om

Der ligger et klip på tv3sport.dk med onboard fra både MAG og GRO …der er ret tricky, men jeg tror faktisk at det går galt fordi der holder en HAM på tværs

Der har åbenbart været et par problemer under F2 løbet i weekenden …HAAS’s udviklingskørere Ferrucci og Maini har tilsyneladende generet hinanden ret voldsomt, Ferrucci har efter løbet kørt bevidst ind i Maini…og brugt mobil på gridden og på vej i pit …tror han er fortid hos HAAS
Ferrucci har nægtet at forklare sig for stewards
2 weekenders karantæne, disket fra Silverstone og 66000 € samlet i bøde

Så er ens temperament altså for stort

Ferrucci er en forkælet møghvalp, med en opførsel værre end Vettel, Hamilton og Alonso til sammen, selv når de er værst! :confused:
Ud med møgungen imho, han er en skændsel!

han kører for Trident i F2, og de har sat advokater på for at slippe af med ham, tror næppe på at HAAS beholder ham …så han er imho fortid i formel biler

FP1 gik OK for HAAS…GRO 7, MAG 8, 2/10 mellem dem og 2/10 ned til LEC på 9. plads…
kommende regler …ka’ ikk’ li’ …smallere fordæk, 18" hjul i stedet for de nuværende 13" betyder reelt en ny racer.
pt er dækkene en stor del af affjedringen der så skal nytænkes…samtidig vil en lavere dækprofil give en større belastning af dækvæggen ved fx curbs og kan forårsage dækeksplosioner…no, don’t like

1 Synes om

og OK FP2, GRO 6, MAG 7…RIC 13, men med hårdere dæk compound

1 Synes om

VET
BOT
RAI
VER
MAG
GRO
HUL
SAI
LEC
PER
Godt 3/10 fra MAG til GRO :ok:

2 Synes om

Mag ligger altså godt og kører genialt. Nu skal han bare holde hulkebjerget bag sig!
Det er nogle geniale point han kan hive hjem, hvis han kører klogt hjem - men de ER kun halvvejs :confused:

Jeg ønsker aldrig nogen skal crashe.
Men det er nu rart at få det sleske smil af Vettel :ups:

Den eneste med et slesk smil er nu Hamilton med alt hans hylen om at Ferrari bevidst kører ham af