Formel 1 - 2018

glæder mig til at høre om MAG havde skader …men godt at GRO fik lidt med hjem

Tænk at det kunne ende som det gjorde for Kevin :confused:

elendig strategi…smide inter på og pille dem af efter …hvad…2-3 omgange…og begge biler på en gang …så ringe af teamet, men hvad skete til sidst da ham tabte pace…havde forventet at han havde skader efter noget etelllerandet

nå, what can I say …hurra for split screen…konge etapen går jeg ikke glip af…og heller ikk F1 …hungaroring, hurtige sving, burde ligge til HAAS

1 Synes om

Kongeetape - næppe :slight_smile: Godt nok skal de over Tourmalet, men etaper, der slutter med 20 km nedkørsel, kan ikke være kongeetaper. Med mindre Froome og Jakob står sig sammen og går i udbud på Tourmalet. Så kan det udvikle sig til at blive til en :slight_smile:

nåh…med både d’aspin, tourmalet og d’aubisque + det løse er det da tæt på …

ikke imponerende, men åbenbart problemer med noget motor værk for MAG

Jeg håber, du hørte, at Chris Anker mente, det højst kunne kaldes en prinseetape :wink:

nah…for at få PIP skal jeg tage Eurosport fra Astra og TV3 sport fra en anden satellit…så TDF på tysk

Hvordan er det nu med dækreglerne for top 10 i morgen?
Tiderne er jo sat på W og I, men de kan vel så godt starte på slicks i morgen, hvis det ikke er vådt? :slight_smile:

frit valg på alle hylder

1 Synes om

Det hjælper da lidt på det, hvis ikke MAG kan kravle længere op af startpladserne end nu! :slight_smile:

deres aeropakke virker ikke godt når de kører så langsomt…men MAG foran GRO igen - og ikke noget smadret …

– det må vist være 9-3 nu …eller nowe–

1 Synes om

6 point til MAG og et enkelt til GRO …MAG foran ALO med et point …kunne nu godt ha’ tænkt mig lidt flere skader til sidst…bare lige nok til at de udgik

1 Synes om

Synes at det var lidt et kedeligt løb idag.
Men fint løb af MAG

Der kom heldigvis lidt spænding til sidst :slight_smile:
Og dejligt nok med et “kedeligt” løb med masser af point til Kevin :stuck_out_tongue:

hvad skal man give sig til med en laaaaaaaaang sommerpause …
lidt stat mellem MAG og GRO…
DNF : MAG 1, GRO 4
point : MAG 45, GRO 21
straf : MAG 0, GRO 1
qual : MAG 9, GRO 3
mesterskabet : MAG 8, GRO 14 (HAAS 5)
hurtigste HAAS omgange : MAG 415, GRO 237
generel hurtigst i løb MAG 10, GRO 2

retfærdigvis mener jeg at MAG får det bedste gear, senest med 3.ie gen Ferrari PU der jo sparkede GRO op af en mur i både QUAL og løb
MAG mener at GRO er den hurtigste makker han har haft…well, han har trods alt haft BUT som makker - stof til eftertanke…

godt der kommer andet race den næste måned …

1 Synes om

abstinenserne er dulmet lidt med DTC og CPH hist GP…

Jeg tænkte på dig da jeg var forbi en formel 1 bil ved triumpf buen i paris…

Mange af sidste års biler står rundt omkring i diverse hovedstæder…MAG’s står på strøget ved J&J …hvis den er der endnu da

2 Synes om