Formel 1 - 2018

tror at de skulle ha’ pittet MAG 2 omgange før …han kørte ca 3/4 sekund hurtigere pr omgang efter stoppet - men tror at det var beregnet…jep…PER og OCO gjorde det godt af er nyt team…

Hylebabyen får 3 strafpoint samt 10 strafplaceringer i Monza. Han påtager sig uden noget skylden, da han fejlbedømte starten. No sh*t Sherlock :scream:

2 Synes om

Ret rimeligt

Det er helt på sin plads …

Det bringer HULK op på 4 strafpoint, det ene udløber 26/11-18
MAG har 3, det ene udløber 21/10-18, de 2 andre 29/4-19

3.675.000,00 € …
for
HUL
ALO
LEC
RIC
RAI
BOT

ALO topper skadesprisen med 1156000 € …

Av min pengepung! :open_mouth:

Best of the rest…endda så godt og vel…MAG sluttede sidste træning som 6 med RIC nede som 8
VET
HAM
RAI
BOT
VER
MAG
OCO
RIC
LEC
GRO
Som de første 10

Der tales om regn under qual, må håbe de får en tid ind på et godt sted…

1 Synes om

Sidder i Polen lige nu på udstilling, er der resultat på kval?

no, srry…det var sidste træning…
MAG røg ud i Q2. hjulpet godt af ALO…Q3 ikke færdig endnu

RAI
VET
HAM
BOT
VER
GRO
SAI
OCO
GAS
STR
Pænt for GRO …og rød front på Monza

Jeg brækker mig simpelthen over Alonso :nauseated_face: :frowning: :rage: :unamused:

“Decision: No further action”
jeg brækker mig også over FIA …ALO blokerer direkte i udgangen af svinget, han sender MAG ud af banen…og der sker NADA fordi han for mange mange år siden havde en bil der gjorde ham til mester

1 Synes om

Helt enig. Det er vildt så bange FIA er for at røre de “gamle” fjolser i feltet :frowning:

håber ikke at ALO prøver i dag…for jeg tror IKKE der bliver givet plads…

ret surt…

Ja, det er godt nok en til glemmebogen for Mag. Det eneste positive er at Alo udgik først og at Hulk ikke når op i pointene. Jeg er glad for at Gro endnu en gang ligger godt med. Jeg håber han og Mag fortsætter sammen hos Haas næste år. Og hvor havde jeg bare håbet at Rai kunne nappe denne her.

1 Synes om

Synes efterhånden Haas er mestre i at smadre Kevins dækstrategi :frowning:
Hvad skulle han på medium for i første omgang?! Og hvorfor blev de ikke flået af igen?!

Men jeg mistænker dem godt nok efterhånden for, at de skal have Grosjean-tudefjæs til at se godt ud, så de kan forsvare at forlænge med ham, og Kevin ikke må blive for dyr at forlænge! :frowning:
Øv for en møgdag for Kevin!
Men FEDT ræs i front - mega spændende omend jeg gerne havde under Kimi at vinde.

… og Max fik da lige bevist han stadig bare er en teenager mellem ørerne - sikke han kunne flæbe! :open_mouth:

Njah …dækstrategien kunne ikke være meget anderledes når man ønsker en et stopper…men det der ødelagde det helt var den komsammen med PER…der røg lidt downforce sammen med gulvet