Formel 1 - 2018

Der er jo et yderligere aspekt i det for MAG, for F1 er jo ikke det eneste racing GH leger med,…der er jo også lidt nascar, og jeg kunne da forestille mig MAG i nascar serien engang, det kunne evt også muliggøre en deltagelse i LM sammen med Big MAG

2 Synes om

LM er vist allerede ved at være på tegnebrættet … må lige se om jeg kan finde artiklen, men læste noget om at det ville KMag meget gerne næste år :slight_smile:

og ja - Kevin har fået åbnet et par gode døre hos Haas :smiley:

Corvette ønsker samme 3.ie kører i alle løb med 3 kørere, derfor er det lidt problematisk

jamen det var da rimeligt fint

1 Synes om

Det var da noget af en teamordre fra Mercedes

ja, det var sjovere da de ikke måtte bruge den ordre …må håbe at MAG’s sutter kan holde

Lyder også til at Hamilton måske får dækproblemer, han har en blister på venstre bagdæk

nå, MAG oppe som 7 i mesterskabet, a point med den nye hulker, men med flest bedst placeringer

1 Synes om

Suzuka
Fp1 kl 03
Fp2 kl 07
Fp3 Lør kl 05
Qual kl 08
Race søn kl 07.10
har ikke lige styr på hvordan det bliver genudsendt …men det sker vist flere gange…

dæk er medium, soft og supersoft - tror det passer MAG …det drypper lidt

ret begivenhedsløst …GAS fik skælud efter FP1, langsom kørsel (HAM) og sikkert en til i FP2 (BOT)
MAG i den tunge ende i både 1 og 2 …GRO godt med, men tydeligt forskelligt program

FP3 ser ud til at blive våd …måske også qual…tordenvejr på vej ?

den var MAG selv skyld i …ku gi en straf
og VER får sikker oss
hehehe …selv i PIT udkørslen ligger der HAAS stumper

nå, men ALO ligger ikke til point…og det gør HUL heller ikke …det eneste lyspunkt…og GRO ligger OK …

Der er Petit Le Mans i weekenden - fra Road Atlanta, Georgia - burde kunne streames fra imsa.com - har ikke DK tider, men mon ikke der er 6 timers forskel …
En af ophavsmændene til den amerikanske LM serie Don Panoz døde for kort tid siden og Big Mag har fået lov til at køre en minderunde i en Panoz …jeg har allerede gåsehud ved tanken om lyden …

1 Synes om

Sakset fra Big Mag
TIDSPLAN/TIME SCHEDULE
PETIT LE MANS
ROAD ATLANTA

DANISH AUDIENCE:

Torsdag 11. oktober
Kl. 17.15 – Træning #1 (60 min)
Kl. 21.15 – Træning #2 (60 min)
Kl. 01.30 – Træning #3 (90 min)

Fredag 12. oktober
Kl. 17.15 – Træning #4 (60 min)
Kl. 22.20 – Kvalifikation (15 min)

Lørdag 13. oktober
Kl. 14.30 – Warm-up (20 min)
Kl. 17.05 – RACE (10 timer)

Følg med LIVE!
Livetiming, resultater og anden information uploades løbende på imsa.com. Fans udenfor USA kan desuden følge sæsonens løb LIVE online.

2 Synes om

well…noptur…Garcia satte nr3 vetten i muren på kolde dæk, det kostede et par omgange …søsterbilen nr4 kunne holde andenpladsen hjem, 3´’eren sluttede 8 …men det betyder at 3 med mag, garcia, og fassler genvinder mesterskabet …tror jeg…lidt hjernelam nu

det var noget af en skodweekend for HAAS …disket for at bruge 100 gram brændstof for meget …hvordan mon merc og fer kan klare at køre så meget hurtigere på mindre gas…?
og 3 grid placeringer og et klip til GRO …han er nu på 10 …2 til så er det løbskarantæne

1 Synes om

Ja jeg har også nogle gange forundret mig lidt over, at de kommer helt i mål. Men de må ligge og kæmpe mindre? Eller have væsentligt bedre aero? :confused:
Er noget spændt på, om GRO kan holde sig ude af karantænen til det sidste!

Jeg mener at Mag fik 3.ie gen motoren ved Spa…lige siden har forbruget været et issue…
motorenheden er samme som Ferrari…incl computerne, men tændings tidspunkter, indsprøjtnings tider og længder mappes ind i styreboksen af HAAS, motormæssigt er bilen ganske ok, tror også deres aero er fin, set i forhold til qual tider, men netop derfor forstår jeg ikke at hverken Ferrari eller Mercedes løber ind i samme problem - de racer hele løbet, senest måtte Mag skrue ned med 1/3 løb tilbage …måske det er generator/ batteri enheden der er skruet anderledes sammen på fabriks Ferrarien der gør forskellen

Nå…medierne har fundet ud af at Pietro Fittipaldi er den ene testkører for HAAS næste år…det har været kendt et stykke tid, første job bliver dæktest efter Abu Dhabi …
Pietros bedstefar…er Emerson …måtte lige se hvornår den gaaaaamle egentligt stoppede, kan huske den tur han fik…det var så i 96 …så følte jeg mig gaaaaaa …gaaaamm…nowe
Emerson brækkede ryggen på en ovalbane, røg i barrieren og skred halvvejs ned af langsiden - siden har han kun kørt for sjov

1 Synes om