Formel 1 - 2018

Hvor kører de henne i denne weekend? Sorry, har lidt ammehjerne :wink::exploding_head:

:laughing:
Brazil …
næst Abu Dhabi…og så er det først næste år…

Når nu hylebabyen ville på rutchetur efter at have kysset en Haas bil, er jeg temmelig lettet over at det var Gro og ikke Mag, der var chauffør. Og muligt vi har set haloen gøre godt, men i dag gjorde den skidt. Jeg er på ingen måde fan af hyleren, men det er sgu et trist afslutning på sæsonen for ham…

1 Synes om

Woop woooppp. Bedste F1 sæson til vores kære dansker. Puh ha, det bliver 3 1/2 lange måneder til næste race.

1 Synes om

har set de sidste 3 løb fra sengen…men OK godkendt…der har været for mange småfejl i QUAL, både fra MAG og bilen/teamet…og Salvi er gone i næste sæson …så der SKAL MAG bruge sin erfaring godt …nå, men der er kun ca 40 dage til “roar of the Rolex” …så mon ikke man overlever uden for mange abstinenser

1 Synes om

Til foredrag med Jan Magnussen. Det kan godt anbefales, han kan nogle historier :smiley::racing_car:


3 Synes om

desvære var det aldrig tæt på mig…mener faktisk han oss var i Horsens…

Absolut pengene værd (selvom jeg havde fået billetterne i gave)
Han var sjov og en gavtyv som vi kender ham og vi grinte en stor del af aftenen.
Jeg havde taget min far med og han havde også syntes at det var rigtig godt :slightly_smiling_face:

1 Synes om