Formel 1 - 2018

Ja det er tæt! :open_mouth: Og de har god fart i de biler efterhånden …

Glæder mig overordentligt meget til løbet på søndag, som det ser ud lige nu. Det bliver spændende!

1 Synes om

unsafe release fra VAN …der er mange i år

De lollipops skal vist tilbage igen … :confused:

hjælper nok ikke…hvis hjulet ikke er 100% på plads skærer pistolen gevindet i stykker, og det er ikke sikkert de ser det før øsen er kørt

Har sidste arbejdsdag idag og har fået denne gave fra mine kolleger :smiley::red_car:

5 Synes om

Det kunne jeg godt være lige lidt misundelig på :smiley: FED gave :smiley:

Lækker gave :wink:

Hvor er det fedt at se Kevin have momentum for tiden. Vi ved jo alle det kan skifte når som helst, så det er fisme en kæmpe fornøjelse i disse uger :grin:

sjovt nok har man lidt extra focus på GRO i dag :grin:

lyder som RIC tabte turboen …den skal nok blive klar til qualen

FP3 syns jeg var præget af mange ligeovergrænsen afkørsler RIC moste en - formentlig - turbo, det lød som lejer der røg, VER muggede over uspecificerede motorproblemer
GRO futtede bagbremser af…og røg lidt af ved samme lejlighed
de må være stressede …
MAG lavede 6. bedste på soft med ca 10 minutter tilbage, startede med løbssim på US, 19 omgange …så måske der kan køres Q1 på soft, så der er et extra sæt US til Q3
håber på lidt held til GRO i qual

Og MAG kommer ud på soft …GRO på Ultra

RIC ikke sat tid endnu, tror ikke at han kommer ud. Det er synd hvis han skal starte sidst

han er i bilen, så de tror på det

Han skal snart ud hvis han skal nå det

Alle er i pit lige nu for at skifte dæk

ville være fint hvis MAG kunne spare et sæt US, men der er ikke langt til 16. plads

Så kom RIC ud

og MAG på US

ok…begge haas videre

Gasly røg ud!

tror egentlig mere på HAR af de to…han er trods alt LM vinder, men der altså lidt over GAS