Fotografier - uden katte

Jeg synes det er så hyggeligt med de forskellige tråde der kører herinde om alt muligt. :hugs:

Jeg vil gerne starte en foto tråd - hvor vi ikke deler kattebilleder - men derimod andre fotos, som vi gerne vil vise andre. :blush:

Jeg synes vi skal sige et billede af gangen for overskuelighedens skyld.

Jeg ligger (lægger??) :joy: ud med et billede fra Henne strand, hvor vi var forleden dag.

Så vil jeg da supplere med et billede taget ved Esrum tilbage i august måned med mobilos. Der var nogle fantastiske skyformationer, og det var ØV at jeg ikke havde mit rigtige kamera med. Men de blev nu ikke så ringe endda :wink:

Det er ikke en kat :hoho:

Jeg har hygget med en af mine julegaver i dag :slight_smile:

Holder nytår med en veninde og hendes kongetro hund, der lytter opmærksomt til Dronningens nytårstale :lol:

Synes det her er en mere overskuelig måde i stedet for alle de individuelle tråde med et enkelt foto…just my 5p

Vi plejer da også at have tråden ‘alt andet end kat årstal’, der er bare ingen, der har valgt at bruge den siden vi flyttede :slight_smile:

Her er et billede fra vores sommerferie i Italien :wink:

Fuglekongen har fundet cigarkassen …der er melorme og knuste solsikkekerner i …så der må være noget af det den spiser

nå ja…træet er forresten det sidste indendørs juletræ jeg havde…det er blevet godt 10 m højt …

Så titter de første påskeklokker over jorden… ih hvor jeg glæder mig :grinning:

Jeg satte en lille million forårsløg (altså blomster, ikke løg-løg), og de fleste af dem er spiret frem allerede og har været det et stykke tid. Er det ikke for tidligt. Men jeg må vist også kigge til min påskeklokke - hvis jeg kan komme tørskoet hen til den :slight_smile:

Det er virkelig et smukt billede i sin helhed. Jeg elsker selv at fotografere tæt på tingene. Og også skønt med forårsstemning. :smile:

Nåååeh :hjerte:

Jamen et billede af en motorcykel kan man jo aldrig få for mange af :wink:
Så her er min.

Ikke til at forstå at om 14dage bliver hende her 15mdr. :heart_eyes: tiden er bare fløjet afsted. Hvilket også har gjort at aktiviteten desværre ikke har været så høj her inde - men nøøøjh hvor jeg savner KG.

En rigtig sød og glad lille unge - hvad er det nu, hun hedder?

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Pragtfuldt billede! Visuelt behageligt og pænt, og sådan et livsglad ansigt er da ikke til at stå for. :hjerte: Er det jer selv der har taget det, eller er der en fotograf ind over, sådan kunne det nemlig godt se ud? :ok:

Mange tak, Miella er også så dejlig smileden og mild. :smiley:

Mange tak, det er mig selv der har taget billeder af hende. :relaxed: