Fotografier - uden katte

Jeg synes det er så hyggeligt med de forskellige tråde der kører herinde om alt muligt. :hugs:

Jeg vil gerne starte en foto tråd - hvor vi ikke deler kattebilleder - men derimod andre fotos, som vi gerne vil vise andre. :blush:

Jeg synes vi skal sige et billede af gangen for overskuelighedens skyld.

Jeg ligger (lægger??) :joy: ud med et billede fra Henne strand, hvor vi var forleden dag.

10 Synes om

Så vil jeg da supplere med et billede taget ved Esrum tilbage i august måned med mobilos. Der var nogle fantastiske skyformationer, og det var ØV at jeg ikke havde mit rigtige kamera med. Men de blev nu ikke så ringe endda :wink:

6 Synes om

Det er ikke en kat :hoho:

Jeg har hygget med en af mine julegaver i dag :slight_smile:

8 Synes om

Holder nytår med en veninde og hendes kongetro hund, der lytter opmærksomt til Dronningens nytårstale :lol:

12 Synes om

Synes det her er en mere overskuelig måde i stedet for alle de individuelle tråde med et enkelt foto…just my 5p

8 Synes om

Vi plejer da også at have tråden ‘alt andet end kat årstal’, der er bare ingen, der har valgt at bruge den siden vi flyttede :slight_smile:

1 Synes om

Her er et billede fra vores sommerferie i Italien :wink:

7 Synes om

Fuglekongen har fundet cigarkassen …der er melorme og knuste solsikkekerner i …så der må være noget af det den spiser

nå ja…træet er forresten det sidste indendørs juletræ jeg havde…det er blevet godt 10 m højt …

8 Synes om

Så titter de første påskeklokker over jorden… ih hvor jeg glæder mig :grinning:

5 Synes om

11 Synes om

Jeg satte en lille million forårsløg (altså blomster, ikke løg-løg), og de fleste af dem er spiret frem allerede og har været det et stykke tid. Er det ikke for tidligt. Men jeg må vist også kigge til min påskeklokke - hvis jeg kan komme tørskoet hen til den :slight_smile:

1 Synes om

Det er virkelig et smukt billede i sin helhed. Jeg elsker selv at fotografere tæt på tingene. Og også skønt med forårsstemning. :smile:

Nåååeh :hjerte:

1 Synes om

Jamen et billede af en motorcykel kan man jo aldrig få for mange af :wink:
Så her er min.

4 Synes om

En rigtig sød og glad lille unge - hvad er det nu, hun hedder?

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

5 Synes om

Pragtfuldt billede! Visuelt behageligt og pænt, og sådan et livsglad ansigt er da ikke til at stå for. :hjerte: Er det jer selv der har taget det, eller er der en fotograf ind over, sådan kunne det nemlig godt se ud? :ok:

1 Synes om

:thumbup:

Nu ser det grundlæggende ud som om hun er en god model, glad, nysgerrig og ikke bange for kameraet. Men især det første jeg citerede og dette her, ligner modelbilleder, på den absolutte gode måde. Grunden til at jeg falder for den slags billeder, er at de gerne er visuelle rolige og det får dem til at fremstår bedre end mange af de hverdagsbilleder de fleste af os tager. Hverdagsbilleder har sin skønne charme, men modelbillederne er dem de fleste vil hænge op på sine vægge, bruge som julekort m.m. Jeg håber at du vil blive ved at med tage billeder af hende, så længe hun giver dig lov. :grin: :hjerte:

1 Synes om

Mange tak, og du kan tro vi forsætter så længe hun også syntes det er sjovt - ellers forsætter jeg blot med at tage billeder af vores katte. :laughing: som intet valg har - haha…

4 Synes om


Fra en af mine mange gåture i skoven ved Herlufholm

4 Synes om

:heart: :heart: Clara og Gusse :heart: :heart:

7 Synes om