Fotografier - uden katte

Billedet her er fra Ørestad station, hvor en blishøne havde bygget rede i bassinet, på en af “forhøjningerne”.
Det er desværre lidt utydeligt, det var begrænset hvor tæt jeg kunne komme på, og min telefon er ikke god til zoom.

Det er egentlig ikke en dum placering af rede. Men hvordan skal de små unger komme op og ned?
Det problem blev da hurtigt fikset med en rampe! :ok::grin:

Jeg glæder mig til at se de kommende år, når flere reder kommer til på de forskellige forhøjninger, og der må bygges ramper på den alle. :sweat_smile:

Her i huset bliver alle siamesere med sølv :joy:

hva’ måtte du ryste op med for den ?

400,- jeg har set dem dyrere :wink:

Det er en fin pris. 1. sortering plejer at ligge mellem 550-750kr :ok:

jeg skulle da vist ha’ solgt min…blev budt 1500 …

Ja jeg så en anden til 800,-

Et termometer i skyggen …

:sveder:

Rygter har fortalt at der var rykket et havørnepar ind ved et oversvømmet område ved Vejle…så, jeg tog turen ind for at se …men ingen ørne, de havde været der blev der sagt…så jeg måtte nøjes …

Kom til Egå Engsø ved Lystrup, her har vi havørne :wink:

jooo…men det kræver jo at de er samarbejdsvillige …der er flere reder i trekantområdet, bl.a. i Rands fjord…ellers er der mange i Skanderborg/Silkeborg

hver gang jeg tog på jagt på familiens lille private strimmel jord syd for nationalpark Thy var jeg så heldig at hilse på havørnene ved solopgang og solnedgang. De har tydeligvis etableret sig fast i nærheden :smiley:

det er nok tidspunkterne hvis man skal fange dem på jorden

Sommerferie underholdningen er i hus :+1:

når man ikke kan snuppe det ene, må man nøjes med det andet…

Han er fantastisk, intet mindre! HAN kunne få lov at fjerne min galdeblære…:slem:

Ha ha Jeg kunne også hurtigt få ondt i mit knæ hvis det betød et besøg hos ham :slem:

Med inspiration fra låseløsningen via en bekendts Facebook har vi nu mulighed for at have vinduet åbent på 1. Sal :smiley:

Hvor er det smart! Det vil jeg også have!!! Kan du lokkes til at tage nærbilleder af, hvordan det er sat op?