Fotografier - uden katte

Det er en fin pris. 1. sortering plejer at ligge mellem 550-750kr :ok:

jeg skulle da vist ha’ solgt min…blev budt 1500 …

1 Synes om

Ja jeg så en anden til 800,-

1 Synes om

Et termometer i skyggen …

:sveder:

4 Synes om

Rygter har fortalt at der var rykket et havørnepar ind ved et oversvømmet område ved Vejle…så, jeg tog turen ind for at se …men ingen ørne, de havde været der blev der sagt…så jeg måtte nøjes …

5 Synes om

Kom til Egå Engsø ved Lystrup, her har vi havørne :wink:

2 Synes om

jooo…men det kræver jo at de er samarbejdsvillige …der er flere reder i trekantområdet, bl.a. i Rands fjord…ellers er der mange i Skanderborg/Silkeborg

hver gang jeg tog på jagt på familiens lille private strimmel jord syd for nationalpark Thy var jeg så heldig at hilse på havørnene ved solopgang og solnedgang. De har tydeligvis etableret sig fast i nærheden :smiley:

det er nok tidspunkterne hvis man skal fange dem på jorden

1 Synes om

Sommerferie underholdningen er i hus :+1:

1 Synes om

når man ikke kan snuppe det ene, må man nøjes med det andet…

11 Synes om

Han er fantastisk, intet mindre! HAN kunne få lov at fjerne min galdeblære…:slem:

1 Synes om

Ha ha Jeg kunne også hurtigt få ondt i mit knæ hvis det betød et besøg hos ham :slem:

3 Synes om

Med inspiration fra låseløsningen via en bekendts Facebook har vi nu mulighed for at have vinduet åbent på 1. Sal :smiley:

12 Synes om

Hvor er det smart! Det vil jeg også have!!! Kan du lokkes til at tage nærbilleder af, hvordan det er sat op?

1 Synes om

Jeg skal nok prøve, når der er lidt mindre modlys.

Kan blank indrømme, at @PivC s mand er ophavsmand til det endelige system.

4 Synes om

Det her er godt nok ikke skråvindue, men systemet kan også bruges på skråvinduer.
Jeg har så lavet den lette løsning med træet og brugt blindramme ( det man spænder lærred op på til at male på) - og sat fast med L kroge, så er det også let at fjerne når vinduet skal vaskes

2 Synes om

Alvin og jeg når vi sover sammen i Sims. :grin:

8 Synes om

Clara er så glad :heart:
De har fundet en ung pige som kommer og hjælper Clara med at lære at ride :slight_smile:
Der er lang vej men det skal nok komme…hun er så dygtig når man tænker på at hun kun er 6 år :slight_smile:

12 Synes om