Fotografier - uden katte

Gusse er også sej :heart:
Han vil til at spille fodbold…se lige hans sommerfodboldstøvler :sweat_smile: :heart:

6 Synes om

Se hvad min svigerinde har lavet til mig :heart_eyes:
Til dem der ikke har været med til at finde på det så læg lige mærke til mit tilnavn herinde :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

15 Synes om

Den er utrolig flot :slight_smile:

1 Synes om

Skal vi lige mindes vinteren 2014 :slight_smile:

14 Synes om

nej ikke endnu :tihi:

Gerne for mig

2 Synes om

Øøøh :gruble:

13 Synes om

Hvis vi ser bort fra, at den nok kun er gået ind fordi den tørster eller sulter p.g.a. vejret, så… Åhhh heldige dig. :smelter:

1 Synes om

Der står mad og vand til pindene ude og de kommer fast hver aften, så hvorfor den er rendt ind forstår jeg ikke. Men jeg ved at den kan møve sig igennem hegnet og ofte gør det. Måske er der blevet kamp om territoriet. Jeg har i et stykke tid haft på fornemmelsen der var to. Det var første gang jeg så dem på samme tid i går.

2 Synes om

Så er den nok bare blevet så glad for dig/jer, at den nu flytter helt ind. :wink:

2 Synes om

Fandt den ud igen, eller måtte du hjælpe den?

Lille stemningsbillede fra Malmø

6 Synes om

Jeg bar den ud igen.

3 Synes om

Men pind vil åbenbart bo i mit køkken, selvom der står mad og vand ude. Foto er taget ind ad havedøren lige nu.

18 Synes om

Det var jo det jeg sagde. :p:

Kan det tænkes at dit klinkegulv er dejligt køligt og det er derfor pind søger ind ?

2 Synes om

:rofl::rofl:

4 Synes om

Er absolut ikke sikker på hvad det er for en pip…men jeg så da den slog ned…pælen er 5" i diameter, så den er rimelig stor…syns det ligner splithale…

5 Synes om

Ser ud til at jeg kommer til at holde her noget tid… :fire:

massiv kø…forventes tidligst åbnet 16.30 …srry