Fotografier - uden katte

De åbnede faktisk kl 16.00 så er lige trådt ind af døren nu. Det skal de have, det var effektiv oprydning :+1:

2 Synes om


Nat billeder fra vores hotel i ferien

12 Synes om

en godt brugt solsort…eller måske halvplukket…+ en høns med kylle…de kan heller ikke finde nok

5 Synes om

Så er det sengetid. Når man ikke kan sove med åbne vinduer på førstesalen, fordi de ikke er blevet kattesikret endnu, må man ty til andre midler for at overleve i varmen. Så Sigga og jeg sover i haven for tiden. Hun elsker det. Me not so much…

9 Synes om

Gusse er også blevet helt vild med at ride :slight_smile:
Hvis han altså må være cowboy…Cowboy-Gusse :sweat_smile:

15 Synes om

For 6 uger siden, købte jeg helt nye sandaler … i nat var den ene faldet ned på gulvet, hvor Bambina har hygget sig med den :roll_eyes:

Nu har jeg smidt makkeren ned på gulvet, i håbet om en lignende udsmykning på den :sunglasses:

3 Synes om

Rart at se at Alvin ikke er den eneste med en svaghed for at gumle fodtøj. suk

1 Synes om

Bambina bider kun i sko lavet af EVA-materiale (Crocs og wannabe’s) … de sandaler jeg har købt i år (4 par i alt … indtil videre :cool:), har alle været nogle billige nogle til max. 50 kr.
Men hun har tidligere ødelagt to par ægte Crocs, til ca. 200 kr. paret :roll_eyes: … i alt er hun nok oppe på at have ødelagt 9-10 par sko, 1 par om året i gennemsnit :grin:

1 Synes om

Det er sjovt nok også den slags Alvin fortrækker, gad vide hvorfor. Men heldigvis, da de er til at betale. Jeg prøver så at huske at stille alt fodtøj væk, for en sikkerheds skyld.

1 Synes om

Theodor og Joy er helt vilde med min knæpude. I ved de der regnbuefarvede nogle til havearbejde.
De hvæsser kløer i den, den er fuldstændig splittet ad og jeg har fnuller alle steder fra den.
Fiona gider ikke den ikke. Underlige vaner.

2 Synes om

Jeg plejer også at gemme dem, hvor hun ikke kan få fat i dem, men det smutter jo engang imellem … og så har vi balladen :roll_eyes:
De her sandaler er (blevet) hendes og jeg havde håbet, hun så kunne nøjes med dem … som om :garfield:

1 Synes om

Jeg gik igennem min veranda for nogle uger siden. Under måtten mangler der en god del af et bræt. Rådnet op.

Jeg bor i andelsforening og bad om at få en nyt gulv på 1.sals veranda. Huset er 30 år gamle, så jeg er ikke den første der er gået igennem og fået nyt.
Men så kom der sommerferie og så glemte selv det igen, indtil jeg igen var ved at dratte igennem…
Fik nyt dæk i onsdags - så glad for det. Især at det er kompositbrædder, så ikke mere afskallet maling etc.

14 Synes om

Den lille prinsesse er vokset godt :heart:

8 Synes om

Regnbuer over nabomarken mod øst i går eftermiddag:

Og jeg nåede heldigvis at få dokumenteret, hvor jeg skal grave senere… :sunglasses:

14 Synes om

Vi mistede desværre vores ellers så tamme og meget kælen hane :disappointed_relieved: øv altså. Han var altså én hyggelig fætter, han bankede altid på alle døre og vinduer når han ville have opmærksomhed, og vores datter lærte ret hurtig selv at lukke ham ind. :see_no_evil: :joy:

3

Og da damerne ikke trives uden hane, har jeg fundet én ny fyr til dem. Jeg har købt en noget ældre herre end hvad jeg havde før, da jeg ville være sikker på igen at få en ‘sød’ hane. 1½ år flot stor Brahma i blå (ringmærket).


Og han er altså kæmpe :scream: manden er helt vild med racen brahma og jeg er altså helt fortabt i de blå høns generelt. Og han kom sammen med en smuk blå brahma dame også.

I skal da ikke snydes for den smukke blå dame der også flyttede ind.

Har godt nok savnet at have høns, så det er så hyggeligt at have dem igen. Havde dværg silkehøns før da vi boede i Brovst :smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Her er resultatet af tøjfarvningen @DorteH:

Jeg er ikke kun nøjedes med at farve t-shirten … jeg har også klippet i den :ups: … gi’ mig en saks i hånden og enten har jeg klippet mit hår, mit tøj (og sko faktisk også) … og andres tøj, men Ingrid (Galath) sendte et par af sine egne bukser for nogle uger siden og dem klippede jeg helt i stykker :yikes:
Pas på derude …

14 Synes om

Jeg har svært ved at gå i en New Yorker butik, uanset om den er Kolding, København, Wien eller Prag uden at komme der fra med mindst et stykke tøj med katte på :tihi:

8 Synes om

Troede egentlig, at din hobby var at sy - men i virkeligheden er det måske bare noget du ind imellem er tvunget til, når alt omkring dig viser sig at være klippet i stykker…? :open_mouth::thinking:

4 Synes om

Bustet :ups:

1 Synes om

Galop galop :grin:

15 Synes om