Fotografier - uden katte

:rofl::rofl:

Er absolut ikke sikker på hvad det er for en pip…men jeg så da den slog ned…pælen er 5" i diameter, så den er rimelig stor…syns det ligner splithale…

Ser ud til at jeg kommer til at holde her noget tid… :fire:

massiv kø…forventes tidligst åbnet 16.30 …srry

De åbnede faktisk kl 16.00 så er lige trådt ind af døren nu. Det skal de have, det var effektiv oprydning :+1:

Nat billeder fra vores hotel i ferien

en godt brugt solsort…eller måske halvplukket…+ en høns med kylle…de kan heller ikke finde nok

Så er det sengetid. Når man ikke kan sove med åbne vinduer på førstesalen, fordi de ikke er blevet kattesikret endnu, må man ty til andre midler for at overleve i varmen. Så Sigga og jeg sover i haven for tiden. Hun elsker det. Me not so much…

Gusse er også blevet helt vild med at ride :slight_smile:
Hvis han altså må være cowboy…Cowboy-Gusse :sweat_smile:

For 6 uger siden, købte jeg helt nye sandaler … i nat var den ene faldet ned på gulvet, hvor Bambina har hygget sig med den :roll_eyes:

Nu har jeg smidt makkeren ned på gulvet, i håbet om en lignende udsmykning på den :sunglasses:

Rart at se at Alvin ikke er den eneste med en svaghed for at gumle fodtøj. suk

Bambina bider kun i sko lavet af EVA-materiale (Crocs og wannabe’s) … de sandaler jeg har købt i år (4 par i alt … indtil videre :cool:), har alle været nogle billige nogle til max. 50 kr.
Men hun har tidligere ødelagt to par ægte Crocs, til ca. 200 kr. paret :roll_eyes: … i alt er hun nok oppe på at have ødelagt 9-10 par sko, 1 par om året i gennemsnit :grin: