Fotografier - uden katte

Tillykke med det. Så mangler du bare at få udlejerne til at hoste op med et nyt køkken :slight_smile:

3 Synes om

Jamen, så tillykke med - hullet… :sunglasses::grin:
Med fare for at være en spoil sport: Kommer du ikke til at mangle skabsplads - og komfur…? :yum:

1 Synes om

Åh pis! … ku’ du ikke have sagt det noget før? :venter:

2 Synes om

Soooory - men du spurgte jo ikke…:smirk:

1 Synes om

Komfur - vissevasse hun har da brændeovn… :wink:

Men tillykke med hullet! - håber det bliver ved med at holde dig lykkelig (evt. puns var ikke med vilje…)

1 Synes om

@galath Kan jeg slå notifikationer fra til denne tråd? jeg startede den og jeg får notifikationer hver gang nogle slår noget op. :slight_smile:

Nede under sidste svar, står der sikkert ‘‘overvåger’’ hos dig … du skal lave det om til ‘‘normal’’

Taaaaaaaak :klappe2:

Man skifter pose i skraldespanden på badeværelset :grinning:

5 minutter senere

5 Synes om

Så blev det vinter :fryser:

6 Synes om

Hold da op! Jeg tror faktisk også, der er is på det fad med vand, der står ude på mit havebord. Det er godt nok koldt. Jeg har været ved at give nogle at mine krukkeplanter vinterfrakker af det fineste bobleplast på :slight_smile:

1 Synes om

I december 2016 begyndte jeg på at strikke min første sweater nogensinde-og efter at have ligget stille i perioder er den nu klar til brug :slight_smile:
Min første sweater fra egen hånd, i 100% uld.

19 Synes om

Her har været et par hidsige byger, men det blev ikke liggende - der kom også et par enkelte fnug ved 5 tiden…men sååååå lidt

:heart: :heart:

18 Synes om

Flot :grin:

Tusind tak :smiley:

1 Synes om

Nyt ordsprog : når der er dyr på loftet graver du din indkørsel op, i håb om nogen falder i på vej der op.

3 Synes om

Jeg troede det var i håb om at fange og beholde Julemanden for dig selv :wink::blush:

2 Synes om

Nej ham har jeg sat store smækfælder for på loftet, har lige set Poul og nulle i hullet julekalender, og fik gode ideer

2 Synes om

…og når fælderne bare forsvinder køber du et par mårfælder, lader dem med æg og stiller dem hvor kræet kommer ind