Fotografier - uden katte

Så er der startet en ny tråd :slight_smile:
https://www.kattegale.dk/t/arbejdsmiljo-startet-fra-fotografier-uden-katte/236977

Så er det lille hul i væggen lavet … det tog lidt om sig :flojte:
Før:

Undervejs:

Nu (der mangler selvfølgelig masser af arbejde endnu):

Men jeg er allerede nærmest lykkelig @Dorthe_R :jubiii:

Men det hul i væggen gør vel også, at du kan realisere dine soveværelsesplaner, skulle det blive nødvendigt på et tidspunkt? Så det har mere end 1 fordelagtig funktion :slight_smile:

Nemlig :jubiii:

Tillykke med det. Så mangler du bare at få udlejerne til at hoste op med et nyt køkken :slight_smile:

Jamen, så tillykke med - hullet… :sunglasses::grin:
Med fare for at være en spoil sport: Kommer du ikke til at mangle skabsplads - og komfur…? :yum:

Åh pis! … ku’ du ikke have sagt det noget før? :venter:

Soooory - men du spurgte jo ikke…:smirk:

Komfur - vissevasse hun har da brændeovn… :wink:

Men tillykke med hullet! - håber det bliver ved med at holde dig lykkelig (evt. puns var ikke med vilje…)

@galath Kan jeg slå notifikationer fra til denne tråd? jeg startede den og jeg får notifikationer hver gang nogle slår noget op. :slight_smile:

Nede under sidste svar, står der sikkert ‘‘overvåger’’ hos dig … du skal lave det om til ‘‘normal’’

Taaaaaaaak :klappe2:

Man skifter pose i skraldespanden på badeværelset :grinning:

5 minutter senere

Så blev det vinter :fryser:

Hold da op! Jeg tror faktisk også, der er is på det fad med vand, der står ude på mit havebord. Det er godt nok koldt. Jeg har været ved at give nogle at mine krukkeplanter vinterfrakker af det fineste bobleplast på :slight_smile:

I december 2016 begyndte jeg på at strikke min første sweater nogensinde-og efter at have ligget stille i perioder er den nu klar til brug :slight_smile:
Min første sweater fra egen hånd, i 100% uld.

Her har været et par hidsige byger, men det blev ikke liggende - der kom også et par enkelte fnug ved 5 tiden…men sååååå lidt

:heart: :heart: