Fotografier - uden katte

I går kørte vi forbi et sted med en smule julebelysning :christmas_tree:

4 Synes om

Læste det først som “en smuk julebelysning”…! :hushed: :thinking: :zipper_mouth_face:

1 Synes om

Laaangsomt begynder det at ligne en stue… Palisander skænk søger iøvrigt nyt, godt hjem :slem: Jeg synes vi mangler en del endnu, men vi er vel nede på at der kun er 6-7 flyttekasser tilbage, som mangler at blive tømt og sorteret :slight_smile:


Og nej, det er IKKE et spejl over tv´et :slight_smile: Det er en varmepumpe, som er grå - og med det rigtige lys forbavsende blank!
VH
Susanne

14 Synes om

Her gik jeg og troede at jeg havde katte - men nej, jeg er blevet bekræftet i at jeg har geder…
Og det er ikke første gang det sker - og Stine gjorde det allerede inden Mister kom til.

Kassen på billedet ankom i går, og er fra ZooPlus,

5 Synes om

I teorien har vi mange tomme flyttekasser, der burde kunne genbruges. I praksis ser de stort set allesammen ud ligesom din papkasse :wink: De går til genbrug - men i en papcontainer :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Der dukker mange sjove ting frem, når man flytter :grin: Havde da også undret mig over hvor de altid blev af :hoho:

10 Synes om

Bare se ikke går i de kasser der er udleveret fra flyttefirmaet, så hæfter for defekte kasser

fik 3½ minuts video med den fætter her i nat…imponerende fugl
1-vlcsnap-00004

1-vlcsnap-00007

1-vlcsnap-00013

15 Synes om

Den er fin :slight_smile: Hvad er det for en - altså ud over, at det er en ugle?

Det er da en slør(et) ugle :hoho:

2 Synes om

svært at se på IR billeder, men jeg tror det er en natugle - det kan fsv godt være en slørugle, IR ændrer meget på aftegningerne, men der er lidt af slørugle formen …

1 Synes om

Det var sådan, Fyn bød mig velkommen torsdag morgen :hjerte:

18 Synes om

Og hvad skal man bruge tiden på, mens man venter?

Der er røget lidt gennem symaskinen den sidste uges tid. Så nu har jeg leget lidt med nye mønstre og fået brugt nogle rester :slight_smile:

14 Synes om

Lækkert tøj og farver :kissing_heart: Hvor har du det lækre bluse mønster fra :grin:

Tak :slight_smile:

Hvis du mener hættetrøjen, så er det et gratis mønster fra nettet (engelsk)

Kattetrøjen er et mønster på en body, jeg har lavet om.

Takker <3 Det var dem begge, så må lige høre nærmere om hvordan du har lavet den anden

Burgardiner…:flojte: :hoho: :p:

2 Synes om

Hov hov, er vores nuværende ikke pæne nok til kræ med dit navn? :stuck_out_tongue:

Det kan jeg da ikke huske - jeg har jo ikke set jer siden FORRIGE udstilling allerede :wink:

4 Synes om

Bah… Og der skete alligevel ikke noget :ihhaltsaa:

3 Synes om