Fotografier - uden katte

Vi savnede jer…:slight_smile:

3 Synes om

Den må være til lille mig, sytes Kala at tænke :sparkling_heart:

16 Synes om

Åh, Kala, jeg kender kun alt for godt det der med at undervurdere sin størrelse :hoho: Jeg er sikker på, det også er din hundelem, man kan se bagved :rock:

4 Synes om

Ditto… Jeg er stadig overbevist om, at jeg bare lige kan suge maven ind og mase mig forbi ting :ups:

5 Synes om

“Børnebørnene” vokser :slight_smile:

De har alle 5 fundet hjem som de skal ud i når de får alderen…den ene skal dog blive hjemme hos Clara og Gusse :heart:
En af dem skal bo hos en politibetjent…:slight_smile:
Og i dag var de igen på besøg hos Rikke for at se til deres lille hvalp.
Hun spurgte Gusse(hende fra politiet) og viste ham et foto hvor hun er en af dem som skal ride rundt til hest…om han også gerne ville være politibetjent når han blev stor…Nej, svarede Gusse…jeg skal være landmand :sweat_smile:

16 Synes om

Hvor er de søde - jeg troede egentlig at Rikke havde schæfere?

Gusse skal være landmand, så han kan få lov at køre traktor - er det ikke hans store drøm ?

Ny voksdug - er den ikke fin :slight_smile: Jeg kunne godt have fået en med katte på, men jeg tænkte, at sådan nogle skal der nok komme på alligevel :wink:

Min tidligere voksdug købte jeg i Jysk. Det gør jeg ikke igen. Hold op, der er forskel på kvaliteten af den og så den, jeg har købt nu i en voksdugsforretning (på nettet).

11 Synes om

Hvor er den flot - og det med kattene, tror jeg også kommer ganske af sig selv :tihi:

2 Synes om

Ja, de er så søde :slight_smile:
Jo, Rikke har også schæfere men de har altid haft sådan en Dansk/svensk gårdhund også.:slight_smile:
Shæferne er brugshunde hos dem og Havana (gårdhunden) er en lille familiehund hos dem :slight_smile:
Jo, Gusse er VILD med traktorer…så han skal nok ende med at blive landmand en dag, det er hans far jo også så det har smittet af på Gusse :grin:

3 Synes om

Vi skal da vist ha denne gjort rent, den står i firmaets motions rum

1 Synes om

Den er rigtig pæn, må man få et link til hvor den er købt ?

Måske kan I bare tænde den - så flyver det vel af af sig selv? :wink:

Ja, det må du da :slight_smile: Det hedder såmænd voksdugen.dk. Jeg kender ikke firmaet ud over dette ene indkøb, men det er helt klart vældigt tilfredsstillende.

1 Synes om

Der har jeg også købt en enkel, og er også godt tilfreds, så der vil jeg klart kikke igen hvis jeg vil købe flere. :slight_smile:

Jeg købte denne. https://www.voksdugen.dk/klar-solv-glitter.html

2 Synes om

Det er kommet af sig selv så må det også forsvinde af sig selv :smiling_imp::smiling_imp::smiling_imp:

3 Synes om

Den var penge værd i sommers, I skulle have solgt den :wink::wink:

1 Synes om

De sulter mig…kan I ikke se det :smile: :heart:

11 Synes om

Sofie, du skal vist hjem til farmor og farfar og forkæles inden du svinder helt ind :grin::grin:

1 Synes om

5 Synes om

Ja :grin:

1 Synes om

Vi hygger :heart:

9 Synes om