Fotografier - uden katte

Når man er så heldig, at få trøje med sine yndlings ponyer! Så er lykken stor. :joy::heart_eyes:

@PjevseMalene (og hendes bimser har helt sikkert hjulpet til) :relaxed: har været så sød at sy tøj til mine piger i nogle skønne print. :pray:t3:

15 Synes om

Du kan tro, begge bimser hjalp til (det burde de hvide hår vise :hoho: ) Er kun glad for at kunne hjælpe, og det er så fantastisk at se din ældste prinsesse så glad :love: Det er dejligt, når ens hobby kan bringe glæde til andre :hearts:

8 Synes om

Dejligt billede af din skønne “store” datter i sin fine trøje. :smiling_face_with_three_hearts:
Den er hun da glad for, kan man tydeligt se.:ok:

1 Synes om

Var ude at købe “nye” transportkasser, hos 2 forskellige. Nr 2 havde ikke kat længere og spurgte om jeg var int i mere, ja det kom an på prisen
Jammen du tager bare det Hele med, så er jeg fri for at have det stående :grinning:

Der er også en stor kattebakke :grinning: ud over køreturen kom jeg af med 350 i alt

12 Synes om

Jeg ved nogle af jer er vilde med poter… Her er jeg dybt forelsket i noget lignende :heart_eyes:

20 Synes om

Jeg gætter på, at det er små Birk-poter ? :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Baseret på farven på trædepuderne, hvilken farve vil du så bedømme at han er? :wink:

6 Synes om

Nemlig :heart_eyes:

Vi satser på griselyserød :joy: HUM s 51 61… Det sidste er vi dog ikke helt sikre på endnu :wink:

2 Synes om

S’et kommer vel først senere i livet :wink::wink:

1 Synes om

Når s’et står alene står det for sweinfarbe :stuck_out_tongue:

1 Synes om

:klappe:

Søde små fusser :hjerte:

1 Synes om

Molly 6 mdr. i dag…og hun er mega træt…for hun har leget med sin Isolde :heart:

13 Synes om

Åh hvem elsker ikke sådan nogle mini poter :heart_eyes: nyd dem - pludselig er det store knap så nuttede poter. :joy:

1 Synes om

Hehe nu du spørger så pænt :joy:

Og ét som er 99% af looket her hjemme XD nemlig baby på maven og nul makeup.

@Eva

8 Synes om

Juvena, det er bestemt ikke fra fremmede, at dine piger har deres gode udseende, :ok:

1 Synes om

Sikke nogle fine små poter :smiling_face_with_three_hearts: Dog er de meget lange og mangler en del pels synes jeg :joy:

1 Synes om

Det må være en sphynx.

Tøj jeg har syet til Hittekat :smiley: Håber Brita kan få det solgt, så pengene kan hjælpe nogle søde små katte :smiling_face_with_three_hearts:

15 Synes om

Hvor er det fint Malene - det skal nok blive solgt :ok: