Fotografier - uden katte

Hermelinen er en lækat i vinterpels - Danmarks næstmindste rovdyr, kun overgået af bruden.
Den er brun om sommeren og altså hvid i vinterhalvåret.

2 Synes om

og med en sort halespids …både sommer og vinter …bruden er mindre - meget - og har kortere hale uden sort…

2 Synes om

Altså, jeg kan kun finde på alt muligt sukkersødt mor-agtigt at skrive :heart:

24 Synes om

Der kan da også kun siges søde ting om den skønne dreng. :heart_eyes:

1 Synes om

Benyt dig af det :ok: …når han bliver 13 år kan man sige meget og det sker det ikke er så sødt :wink:

5 Synes om

Hvor er han da også bare sød, Lykke! :hjerte:

1 Synes om

Hver alder sin charme og det han han da masser af :smelter::smelter:

Tiden hvor man bander dem langt væk og ønsker dem små igen kommer :tihi:

1 Synes om

Så fint han holder hovedet :heart:

1 Synes om

Ja :slight_smile:

Han løfter det desværre lidt for godt. Har fra starten løftet det som en på to måneder, og fra han var et par uger som en på 4-5 måneder. Det kan åbenbart betyde, at han har en låsning et sted, så på onsdag skal vi en tur til kiropraktor.

Det er ikke nemt at være baby nu om dage. Damned if you do, and damned if you don’t. Jeg håber kiropraktoren kan hjælpe. Og at det viser sig, han bare er fremmelig. Birk - ikke kiropraktoren.

2 Synes om

Han er også let højredrejet, har vi opdaget for nyligt. Så mon ikke, der er noget. Heldigvis har han aldrig været påvirket af noget, men det skader jo heller ikke at blive tjekket :slight_smile:

Og heldigvis har vi været hurtige med at få ham i Danmark!

3 Synes om

Lyder lidt som vores yngste barnebarn, han var hos kiropraktor 2 gang og det var fantastisk

1 Synes om

Enormt chamerende er han i hvert fald :hjerte:

1 Synes om

Hvilken kiropragtor har i valgt?

Vil lige slå et slag for Scott i Sæby han har speciale i baby/børn/voksne/hunde/heste. Top ærlig snakker lige ud af posen. Ofte er 1 behandling nok. Da han ikke vil behandle noget som ikke skal behandles :grin: jeg har kendt ham i 25år (ven af familien) men nu ikke derfor jeg anbefaler ham men fordi han seriøst er god!

En fra min mødre gruppe var til 10 behandlinger i Aalborg :scream: hvor baby bare fik lidt massage. Scott var ved at falde bag over, da jeg fortalte det første gang vi var forbi da jeg så spurgte hvordan han ville massere det lille spædbarn jeg havde med :sweat_smile: næææ nej den lille fik nøjagtig samme tur som en voksen. Med knæk og bræk bare mere milde tryk. :joy:

M blev behandlet som 3 ugers da hun var låst i Bakken og det ene skulderblad. Nøjh vi kunne se og mærke hun var løsnet efter den ene behandling. (Hun var låst i højre side som hun også stod fast i, i mit bækken)

Lillesøster var 1 uge og der var intet nok fordi hun sad med numsen ned og ikke har stået fast i mit bækken.

En i Brønderslev. Kender ikke lige så meget til kiropraktor, men tog nogen, der også har en børneklinik.

Har heldigvis før hørt, at de bliver knækket :joy:

Jeg tror muligvis, at Birk har været låst allerede inde i maven for endte i kejsersnit, fordi han kiggede opad/havde hovedet tilbage. Eller også kan de presseveer, jeg ikke måtte bruge, have banket lidt til ham, mens han lå sådan…

2 Synes om

Mange er låst når de kommer ud, netop faktisk i nakken for vi er ikke skabt til at blive trukket i hoved :sweat_smile: Hvis de skal hjælpes ud - og ved kejsersnit bliver de netop hevet ud samtidig med den falske ve (tryk på maven af anden læge) eller som lillesøster :joy: med røvenførst.

Men skøn er han :heart_eyes: og hvis i skal have tjekket tungebånd kan jeg kun sige hold jer til ham i Hjørring! :speak_no_evil: Ham i Brønderslev er no go. (Sager om alt for mange fejl på børn inkl. Vores datter)

Jeg var nødt til at foretage et par noget uautoriserede stop på vej hjem fra værkstedet med Picantoen. Den slags sker alligevel ikke hver dag:

10 Synes om

Haha … denslags billeder har jeg en del af :grin:
Der er bare noget fascinerende ved sådan en talrække …

2 Synes om

Ved godt mange babyer har noget :slight_smile: Vi havde også snakket lidt om at skulle afsted inden SP foreslog det, bare for en sikkerheds skyld.

1 Synes om

Planer er til for at blive ændret - det blev kylling til aftensmad :hoho:

4 Synes om