Fotografier - uden katte

Har Gusse ikke også en pony?

Hvordan går det for resten med vagtlerne?
Overleve alle kyllerne og har I selv beholdt dem alle? :grinning:

Gusse er ikke så interesseret i ponyerne…som han siger…Jeg vil hellere have en traktor :grinning:
Men han har da fået et par rideture, den sidste endte på skadestuen.
Der var et par unge piger som var på besøg hos dem som skulle hjælpe med det…de havde desværre glemt at spænde gjorden på sadlen som den gled rundt og Gusse fladt af og fik en dyb flænge i kinden som blev lappet sammen på skadestuen…mener ikke han har redet siden…

Det går fint med vagtlerne :slight_smile:
Der var en kylling som blev næsten voksen…indtil farmand tog livet af den…så…ham vagtelfar her er ikke en god far…øv
Vi må se om der kommer nogle kyllinger i år eller om de to er blevet for gamle til det…men ihvertfald…de to gamle har det godt :slight_smile:

1 Synes om

Stakkels Gusse - ikke så sært, at han ikke er så vild med at ride efter den oplevelse :open_mouth:

Sikke da en ravnefar den lille kylle havde - han skulle skamme sig :rage:
Håber han opfører sig bedre, hvis de får unger igen :grin:

1 Synes om

Vi havde kick-off i lørdags med konference i Palads, efterfulgt af dinnershow i Wallmans.

Vandt denne for andet år i træk :slight_smile:

10 Synes om

Jeg elsker at fotografere, og jeg er med i en lille fotoklub.
Billedet her er taget for en del år siden på en fototur. Bladet var blæst op på hegnet. Jeg er ret hug på makro fotografering og har et godt objektiv.

6 Synes om

Nu skal I edder@$£%#§ se min yndlingsguitar om I vil eller ej, nemlig min Gibson 1958 Les Paul VOS Standard (Custom) der har den lækreste lyd jeg nogensinde har hørt på en el-guitar som jeg har ejet. Den kunne fortælle mangen en røverhistorie hvis den kunne tale, men nu må den bare nøjes med at se lækker ud … den frækkert :slight_smile:

PS. Til gengæld kan den spille ‘Smoke on the Water’ - uden jeg overhovedet rører ved den … LOL

12 Synes om

:star_struck: det gad jeg sku godt høre!

1 Synes om


Min julegave fra en nisse :slight_smile:

9 Synes om

Noget så ENIG!!! :star_struck: :savle:

1 Synes om

:blush:
Min tiptipoldefars ejendom Stormgade 7, København.
Som desværre blev revet ned, da Nationalmuseet blev til

6 Synes om

Når der hentes pakker, både lidt til hende og mange ting til misserne. :joy:
27544620_10213009556568255_8560481547673402847_n

Og så mangler vi stadig alle pakkerne fra Zooplus! :besvimer:

7 Synes om

Købte en valentinesgave til gemalen :slight_smile: En skønne dag er vi vel klar til at flytte ind i det nye hus, forhåbentlig inden påske :slem: - og så bliver der vel en tidlig aften han bare kan glide ned i denne her, få et tæppe over sig og fjernbetjeningen i hånden :slight_smile: 450,- kroner på Lauritz.com plus et par hundrede i hammerslag og salær - jeg synes det var et kup :slight_smile:

chaiselong

11 Synes om

Ej, hvor smart: En stol med indbygget missehylde :+1:

Venligst
Dorthe

2 Synes om

Sådan ser Clara ud da hun opdagede at der ikke var mere Nutella til morgenmad her i vinterferien :laughing:
Nok fordi hun vidste at morfar og mormor havde været i Tyskland for at hente mere forsyning…men mor og far IKKE havde haft tid til at hente det…det har de gjort nu…for husfredens skyld :grin:

4 Synes om

:purple_heart:

Det her billede siger mere end ord – bliver dybt berørt hver gang jeg ser det.

6 Synes om

Utroligt hvad man kan støde på, på turen til og fra bussen :uha: Ikke lige hvad jeg regnede med at se mellem havnen og de trafikerede veje i Nørresundby, men et smukt syn :hjerte:

6 Synes om

I hendes ansigt står skrevet lige så tydeligt - “NEDEREN” (som man siger på nudansk) :wink:

1 Synes om

En Skarv og dens kammier fotograferet på Torø i onsdags. Desværre har jeg ikke et objektiv der kan zoome langt nok ind til at jeg kan få det skarpt ift. den afstand jeg var på fuglene. Jeg forsøgte at komme 10 meter tættere på, men så var de dem der var skredet :frowning:

8 Synes om

Hvad er det nu, der er så specielt ved det hegn, tænkte jeg. Er det en katteindhegning :huh: Er det måske trappen i baggrunden, der er særligt arkitektonisk fremragende :huh:

Den var ikke nem at få øje på :slight_smile:

2 Synes om

Nej, den var ligeså uforberedt på at jeg kom gående, som jeg var på at den gik lige på den anden side af hegnet, så den nåede lige at lægge lidt afstand i mellem os, inden jeg fik taget billedet :slight_smile:

1 Synes om