Fotografier - uden katte

:joy: Min SP er også lidt bange for dem især når de kommer løbene fordi de tror der falder noget lækkert af (jeg har gjort dem godt tamme) :see_no_evil: Det er Brahma og Orpingtoner.

Men de er alle gode som dagen er lang især hanen er så sød! Jeg var totalt bange i starten for da vi boede i Brovst og havde dværg silker var den hane vi havde sindsyg! Den bed og jagtede os rundt :joy: men min forbi er væk. Med ham her.

Bla bla bla…

Jeg overvejer helt at dele billeder af sommerfugle :stuck_out_tongue:

Det er de sejeste høns, ever!!!

Også har de snesko - det må være en slags Maine Coons :breakdance:

De er da maskede og har snesko… Så det må være himser :wink:

Og odd one out er en hushøne :stuck_out_tongue:

:joy::joy::joy: Bestemt

Som manden siger; Nogle har vagt hund, vi har kæmpe vagt høns. :see_no_evil::joy:

Jeg ville ønske jeg også kunne have vagthøns!

Hvor høje er de?

Vores hane er 76cm høj (1cm over standarden :joy: ringmærket og fra DK avler og fået 98p.) damerne pas de er ikke blevet målt eller udstillet.

Brahma: Hønen vejer 3,5-5 kg og hanen vejer 5 kg

Orpington høner 3,5 og aner ej heller højden på dem :woman_shrugging:t3::see_no_evil:

Men manden siger et skud omkring de 62-65cm

Mangler faktisk ét navn til ham :woman_shrugging:t3: For Onde Ole passer ikke til ham! :joy: Som manden døbte ham først fordi vi var bange for haner, og troede alle var onde.

Hvorfor tænker jeg på Bilka manden når jeg ser ham, men Bilka bule er nok et dumt navn

Virkelig flotte høns og som lever et værdigt og godt hønseliv :ok:

Hvor er de nuser - er Miella ikke helt vild med dem ? :heart_eyes:

Det er hun helt bestemt :joy: Men alle dyr giver hende julelys i øjnene. :crazy_face:

Mine 4 børnebørn i dag til familiefest :heart:
Malthe den ældste på 20 og Sofie den yngste på 9 mdr. :slight_smileg sønnike i midten og ALTID med på alle familie foto :grin:
Og Clara og Gusse mellem dem :heart:
Hvor jeg elsker dem og ønsker dem alt det bedste i livet…alt :heart:

Dejlige smilende Miella - det er altid skønt at se billeder af den lille charmetrold :heart_eyes::heart_eyes:

Dejligt famileportræt , der mangler jo bare Rikke, dig og Tommy :grin: