Fotografier - uden katte

Tak :)Ja…og jvi er næsten altid smuttet når der er et kamera i nærheden :sweat_smile:

Jeg passer min nevø Malik fra Grønland i dag :slight_smile:

Hvor er han sød :slight_smile:

Tak, ja han er, og fræk, men en dejlig dreng :slight_smile:

Milo er campinghund de næste 10 dage :smiling_face_with_three_hearts:

Mikkel drøner rundt ved højlys dag …noget siger mig at der er hvalpe i graven …
og en lille finke …

nå, så gik jeg ud for at se om jeg kunne få et ordentligt skud af Mikkel…næh nej…men ham her begyndte at græsse 7 m fra mig indtil råen bagved sagde at det var for farligt…

Jeg passer en hund i øjeblikket,samme race som min egen og de er såååå gode venner, så gode at han bruger min vuffer som madras :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Og så har de skiftet stilling :heart_eyes:

De 3 vagtler i drivhuset nyder at varmen er kommet :grin:
Der er vist ved at blive bygget rede…spændende om der kommer kyllinger igen i år :smiley:

Masser af figner på vej :grin:

Bor de kun i drivhuset - og hvis, hvordan klarer de så varmen om sommeren?
Her har vi, trods 4 temperaturstyrede tagvinduer, altid mindst 1 dør åben, for at undgå at temperaturen bliver for høj til planterne - og jeg tænker umiddelbart, at vagtler ikke er mere temperaturtolerante ned tomater… :sunglasses:

Ja, de bor kun i drivhuset :slight_smile:
Vi har også temperaturstyrede vinduer.
Og så har Tommy lavet en dør af volierenet så der kan være åbnet der også.
Og så har vi skyggedug i solsiden.
Det gik sidste år, men…der var jo varmt der.
Heldigvis kommer der en del skygge der hvor drivhuset står så…den går nok :slight_smile:

Nej, hvis de overlevede sidste sommer, tænker jeg heller ikke, der er grund til bekymring - det bliver da forhåbentlig ikke værre end den…! :sweat: :wink:

Enig :grin:
Der er mange som har vagtler i drivhuset.
De er gode til at tage utøj :slight_smile:

Om vinteren når der er frost om natten har jeg lanterner nede ved dem…og der bliver tændt mange fyrfadslys så det kan lune lidt for dem :slight_smile:

:see_no_evil:

Ingen hvide kjoler på Island? Eller gik du bare dine egne veje?

Alle, både drenge og piger, har hvide kitler over sig i kirken … men neden under har man bare det tøj på man nu (eller ens mor :cool:) har valgt.
Ingen tradition for hvide kjoler :wink:

Til fødselsdag hos Gusse i dag :grin:
Andrea var også med til bords :grin:

Når datteren går og beder om kattetøj :crazy_face::see_no_evil: er jeg altså super glad for @PjevseMalene lige kan trylle flot stof frem OG sy noget lækkert tøj!!! :heart:

Det er så hyggeligt at sy til dine dejlige piger :heart_eyes: :heart_eyes: