Fotografier - uden katte

Milo er campinghund de næste 10 dage :smiling_face_with_three_hearts:

12 Synes om

Mikkel drøner rundt ved højlys dag …noget siger mig at der er hvalpe i graven …
og en lille finke …


nå, så gik jeg ud for at se om jeg kunne få et ordentligt skud af Mikkel…næh nej…men ham her begyndte at græsse 7 m fra mig indtil råen bagved sagde at det var for farligt…

20 Synes om

Jeg passer en hund i øjeblikket,samme race som min egen og de er såååå gode venner, så gode at han bruger min vuffer som madras :stuck_out_tongue_closed_eyes:

16 Synes om

Og så har de skiftet stilling :heart_eyes:

17 Synes om

De 3 vagtler i drivhuset nyder at varmen er kommet :grin:
Der er vist ved at blive bygget rede…spændende om der kommer kyllinger igen i år :smiley:

12 Synes om

Masser af figner på vej :grin:

5 Synes om

Bor de kun i drivhuset - og hvis, hvordan klarer de så varmen om sommeren?
Her har vi, trods 4 temperaturstyrede tagvinduer, altid mindst 1 dør åben, for at undgå at temperaturen bliver for høj til planterne - og jeg tænker umiddelbart, at vagtler ikke er mere temperaturtolerante ned tomater… :sunglasses:

1 Synes om

Ja, de bor kun i drivhuset :slight_smile:
Vi har også temperaturstyrede vinduer.
Og så har Tommy lavet en dør af volierenet så der kan være åbnet der også.
Og så har vi skyggedug i solsiden.
Det gik sidste år, men…der var jo varmt der.
Heldigvis kommer der en del skygge der hvor drivhuset står så…den går nok :slight_smile:

1 Synes om

Nej, hvis de overlevede sidste sommer, tænker jeg heller ikke, der er grund til bekymring - det bliver da forhåbentlig ikke værre end den…! :sweat: :wink:

1 Synes om

Enig :grin:
Der er mange som har vagtler i drivhuset.
De er gode til at tage utøj :slight_smile:

Om vinteren når der er frost om natten har jeg lanterner nede ved dem…og der bliver tændt mange fyrfadslys så det kan lune lidt for dem :slight_smile:


:see_no_evil:

14 Synes om

Ingen hvide kjoler på Island? Eller gik du bare dine egne veje?

Alle, både drenge og piger, har hvide kitler over sig i kirken … men neden under har man bare det tøj på man nu (eller ens mor :cool:) har valgt.
Ingen tradition for hvide kjoler :wink:

1 Synes om

Til fødselsdag hos Gusse i dag :grin:
Andrea var også med til bords :grin:



15 Synes om


Når datteren går og beder om kattetøj :crazy_face::see_no_evil: er jeg altså super glad for @PjevseMalene lige kan trylle flot stof frem OG sy noget lækkert tøj!!! :heart:

9 Synes om

Det er så hyggeligt at sy til dine dejlige piger :heart_eyes: :heart_eyes:

3 Synes om

Ræddi ræddi lækkert og sødt tøj :ok: MEN… hvordan kan Malene OG dig enes om mørk tøj med hvide kattehår :wink: Nogen må være glad for at vaske eller frisere misser :face_with_hand_over_mouth::sunglasses:

2 Synes om

Jeg ved, nogen vil finde dem creepy, men jeg er virkelig glad for mine to reborn piger :blush: De er håndmalet af en kunstner, og for mig er de en rigtig god erstatning for børn, som jeg for længe siden besluttede mig for, jeg ikke skal have (og som jeg heller ikke vil kunne klare!)
Den store hedder Lily Isabella og den lille Luna Sofia (mine niecer hedder Sofia, Luna og Lily, så på den måde er de alle repræsenteret :heart::heart::heart::heart:)

11 Synes om

Fnugruller! :joy:

Det hører med til det at have birmaer… Fnugrullen er et uundværligt værktøj, når jeg syr :see_no_evil:

2 Synes om