Fotografier - uden katte

Ikke creepy - men jeg bliver nødt til at spørge: Hvad er konceptet bag “reborn dukker”…?

De kan bruges som en slags ‘erstatning’ for rigtige børn. De er ret realistiske og er vægtet, så de vejer omtrent det samme som et rigtigt barn på den størrelse :blush:
Min den mindste pige bruger str. 50-56 cm i tøj, og min store pige bruger str. 74 cm i tøj :blush: Så jeg nyder både at sy til dem, og også at købe tøj :smiley: Jeg har desuden købt en tremmeseng og indrettet en del af mit soveværelse til dem…!
Jeg har selv syet uroen og de to vimpler :smiley:

billede|666x500

6 Synes om

Hvis nu at Selma min lyse labrador /schæfer blanding måske får lov til at parre sig med sin kæreste, der er en sort flatcoaded retriever hvilke farver kan vi så regne med at hvalpene vil få?

1 Synes om

3 posts were split to a new topic: Haveprojekt 2019 - minivandfald, å-løb og havebassin

Lav evt. en seperat tråd om det? :slight_smile:

Kom sådan til at tænke på risengrød i dag da vi var i Knuthenborg Park :grinning:

Gusse sagde…Er det kaneler :smile:

7 Synes om

Farven passer nu meget godt :grin:

1 Synes om

Ja, det gør den altså :smiley:

Så har jeg endeligt fået hæklet noget til Birk :slight_smile:

Ja, der er måske lidt dårlig humor i den :wink:

9 Synes om

Efter de sidste dages knoklen i haven trængte jeg til at gøre noget ferieagtigt på denne sidste dag i påsken. Så jeg tog en tur ud i det blå:

Udsigten fra Lohals Havn med Fyns østkyst i horisonten.

11 Synes om

Du skal vist lige forklare humoren til min stakkels forgiftede hjerne, som ikke fatter ret meget idag? :smil:

@Eva_K Snoren skal vel forestille ét birketræ? :joy: ellers fattede jeg den ikke.

Aah, ja det kunne det sagtens ligne! Så er jeg med :slight_smile:

Juvena har helt ret :slight_smile:

Når nu han hedder det samme som et pænt træ, så skulle det da bruges.

4 Synes om

Nøj, hvor er der bare mange pæne udsigter på Azoerne!

10 Synes om

Aftentur ude i det blå :grinning:

9 Synes om

Jeg har lige været ude at bade i det her:


Nederst i billedet kan man se den lille vig, hvor der kommer varme kilder ud i havet. Der er lavet trappe og lagt reb på tværs, så man kan holde sig fast når bølgerne slår ind. Det var en ret vild oplevelse! :ocean:

19 Synes om

Fed billede - hvor i verden er det?

De to, hun elsker at snakke med hanen.

14 Synes om

Jeg er på Azoerne. :mount_fuji::ocean::dolphin::whale:

3 Synes om