Fotografier - uden katte

Jeg så først en hund med en busket hale… Måtte lige zoome for at se, at halen var et hoved :tihi:

2 Synes om

:grin:

Og jeg kan slet ikke se, hvad det er??

En ulv??

Rådyr :slight_smile:

1 Synes om


Jeg tog dette i aftes. Syntes det var sådan en flot motiv, at jeg lige ville dele det med jer.
Her til morgen er mine solcelle lamper næsten dækket af sne…

14 Synes om

Der var en overraskelse med i posen med kattegrus idag🙂

11 Synes om

Lidt i tvivl om hvilken slags dyr det er. Men det er vel en orientaler med de store ører :joy:

1 Synes om

Ja ikke langt fra :wink:

1 Synes om

Det er da en øresæl :smile:

1 Synes om

Eller en snudebille… den har da en snude… :wink:

2 Synes om

Jeg tror at det er meningen at det skal være en mus :wink:
Den lå i øvrigt en en sæk Extreme classic.
De har fået ny emballage

Nååe ja, selvfølgelig det er da en discomus… :joy:

Eller måske en glimmerbøsse…

2 Synes om

Der er overraskende meget råvildt her i Nørresundby faktisk. vi har haft rå med to lam til at gå rundt mellem bilerne på p-pladsen ved Lindholm brygge. Der er ikke så langt til hvor de kan bo.

Men nu hvor de så har hegnet et område pga nybyg, så er de blevet “hegnet ude” fra os desværre.

:grin: :grin:

Det er sgi da en flyvefisk…

:heart_eyes: Den fine enhjørning kælk, skulle lige afprøves.

7 Synes om

Vi griller


Mon ikke det bliver godt
/Esben

7 Synes om

Hvad griller vi, og hvad tid skal vi spise det vi griller … og hvorhenne LOL

Gourmet pizza

Randers 7 min er de klar

4 Synes om

Der findes før og efter billeder. Som regel er efter billederne pænere end de første. Her er et efter billede… :yikes:! For før var der 2 toiletter, 2 håndvaske og 1 brusekabine (og en væg imellem noget af det!) - og nu… kaos! Huset er simpelthen opgraderet fra ubeboeligt (ingen køkken) til fuldstændigt ubeboeligt (ej heller bad og toilet - eller vand i det hele taget…!) I det mindste møder der troligt en håndværker op hver morgen, som så langsomt men sikkert bringer det indvendige af mit nye hus i grus…!!

3 Synes om

Mine forældre har lige taget deres badekar ud men badeværelsr så ca ligesådan ud som dit.
Det tog dem ca en måned at gå fra grusbunke til nyt badeværelse - de lavede så det meste selv. Mon ikke en håndværker hurtigt får rummet lige at ligne noget igen :slight_smile:

Der mumles lidt om fredag i næste uge allerede. Who cares - der er det jo udstillingsweekend, så jeg er ikke hjemme hverken i hus 1 eller 2, så på det tidspunkt er jeg jo ligeglad. Meeen mandag kan det da godt være jeg begynder at have en mening om det igen…:slight_smile: Der skal hakkes mere gulv op idag, så der kan lægges ny gulvvarme (siger Claus og VVS´eren, jeg er egentlig liiidt ligeglad) og en rende til den nye mur. Støv überalles, og de katte der går dernede er forvist til stuen, som ellers har været off limits indtil forleden. Og lige så snart de er færdige med at støve og får sat muren op, så får de lov at fylde noget mere igen :slight_smile:
VH
Susanne

2 Synes om