Fotografier - uden katte

I hendes ansigt står skrevet lige så tydeligt - “NEDEREN” (som man siger på nudansk) :wink:

En Skarv og dens kammier fotograferet på Torø i onsdags. Desværre har jeg ikke et objektiv der kan zoome langt nok ind til at jeg kan få det skarpt ift. den afstand jeg var på fuglene. Jeg forsøgte at komme 10 meter tættere på, men så var de dem der var skredet :frowning:

Hvad er det nu, der er så specielt ved det hegn, tænkte jeg. Er det en katteindhegning :huh: Er det måske trappen i baggrunden, der er særligt arkitektonisk fremragende :huh:

Den var ikke nem at få øje på :slight_smile:

Nej, den var ligeså uforberedt på at jeg kom gående, som jeg var på at den gik lige på den anden side af hegnet, så den nåede lige at lægge lidt afstand i mellem os, inden jeg fik taget billedet :slight_smile:

Jeg så først en hund med en busket hale… Måtte lige zoome for at se, at halen var et hoved :tihi:

:grin:

Og jeg kan slet ikke se, hvad det er??

En ulv??

Rådyr :slight_smile:

Jeg tog dette i aftes. Syntes det var sådan en flot motiv, at jeg lige ville dele det med jer.
Her til morgen er mine solcelle lamper næsten dækket af sne…

Der var en overraskelse med i posen med kattegrus idag🙂

Lidt i tvivl om hvilken slags dyr det er. Men det er vel en orientaler med de store ører :joy:

Ja ikke langt fra :wink:

Det er da en øresæl :smile:

Eller en snudebille… den har da en snude… :wink:

Jeg tror at det er meningen at det skal være en mus :wink:
Den lå i øvrigt en en sæk Extreme classic.
De har fået ny emballage

Nååe ja, selvfølgelig det er da en discomus… :joy:

Eller måske en glimmerbøsse…

Der er overraskende meget råvildt her i Nørresundby faktisk. vi har haft rå med to lam til at gå rundt mellem bilerne på p-pladsen ved Lindholm brygge. Der er ikke så langt til hvor de kan bo.

Men nu hvor de så har hegnet et område pga nybyg, så er de blevet “hegnet ude” fra os desværre.

:grin: :grin:

Det er sgi da en flyvefisk…

:heart_eyes: Den fine enhjørning kælk, skulle lige afprøves.

Vi griller

Mon ikke det bliver godt
/Esben

Hvad griller vi, og hvad tid skal vi spise det vi griller … og hvorhenne LOL