Fotografier - uden katte

Jeg kan ikke helt være i mig selv, så meget glæder jeg mig til at se hende med fingrene om 9,5 dage :smiley:
9 dage og 13 timer, så sidder jeg på færgen mod Læsø :smiley:

16 Synes om

Kun 6 dage nu, til jeg kan se hende med fingrene

:heart_eyes:
Sådan en lille solnyder vil passe perfekt herhjemme :smiley:

11 Synes om

Jeg er et utålmodigt væsen i dag :ups:
Så efter et lille hvil efter arbejde og indkøb, så gik jeg i gang med chokoladekage til Anes og min tur til Læsø i morgen (vi skal jo ikke gå sukkerkold :stuck_out_tongue: ).
Bagefter gik jeg og skulede lidt på det stykke skummadras-rest, som jeg fandt sidste weekend i mit depotrum (rest fra det jeg lavede pude af til Rappes gamle fødekasse).
Fandt et billigt ikeatæppe frem - herre Gud, hvis jeg spildte 6 kroner, så gik det jo nok lige.

Klippe klippe, skære skære, så passede skummet ned i kassen.
Måle, strege, klippe, strege, måle, strege over og nye streger, klippe og SY - afprøve, sy igen, prøve og VOILA, så havde jeg lige sammenfikset en lækker koldskumspude til hvalpens transportkasse med letaftageligt tæppe på :smiley:
Der er endda rigeligt tæpperest til endnu et betræk :slight_smile:

Jamen altså, hvad en gammel symaskine og lidt utålmodigsenergi da ikke kan frembringe en fredag eftermiddag :smiley: @kamikaze Brita den symaskine jeg købte af dig sidste år, den er guld værd til alle mine tossede ideer :smiley:
Jeg som ellers ikke er den bedste til at sy. Det er på ren øjemål, strej-mål og sjusen mig frem, at det er blevet til , så lidt stolt er jeg faktisk af mig selv :ups:




… ja den hvalp bliver snotforkælet. Det er 5 cm tykt koldskumsmadras, som er klippet til :ups:
Men jeg tænker at især når hun bliver voksen og den fysisk hårde jagttræning rigtig skal i gang, på heldagsjagterne, til de lange ture i vinter osv., så vil hun i pauserne og turen hjem nyde at ligge på et ordentligt varmt underlag :slight_smile:

Der skal lige et vandtæt lag i mellem skum og tæppet, så skummet ikke trækker vand fra våd hund :slight_smile:

9 Synes om

Først med veterantog Ballerup-Klampenborg og retur

Derefter lækker burger i Valby

Dejlig dag! Men nu er jeg godt nok brugt og træt. Sofa og katte, mm! :smiley:

7 Synes om

Og her er den 25-30 centimeter lange stålorm Sox hyggede sig med. Om hun fik ædt det manglende stykke hale, ved jeg ikke!

https://www.instagram.com/p/BieW-19gSxhBNSXwvh240R0u6AZbLXenmK0z700/

4 Synes om

Jeg synes, han burde hedde Stainless.

3 Synes om

FÅK - du har IGEN ret, selvfølgelig skal han da det :+1::wink:

1 Synes om


Den bette var ikke til at få med hjem igen, vi har set kyllinger lige kommet ud af ægget i rugemaskinen, 6ugers gamle kyllinger, store og små høns, høns hegnet ind, og fritgående. Sikke én fest hun havde - og hvor er sort sølvrandet wyandotter bare flotte! :heart_eyes:

11 Synes om

Abernes skræk vokser og vokser og snart er vi nødt til at klippe grene af igen ( de nederste så den bliver mere og mere opstammet)
Ellers kan vi bare ikke slå græs eller gå rundt der for det stikker …noget så grueligt :scream:

5 Synes om

:kiwi_fruit: :pear: :grapes:

Smoothie og gulerodskage på yndlingscafeen - ammenamme

4 Synes om

Jeg har solgt mandens bil, så nu må han nøjes :grin:

10 Synes om

Stakkels Knerk. :rofl:

1 Synes om


Majs tanker, saftige gyldne kogt eller på grill med eller uden smør, nu er jeg sulten.

6 Synes om

#herpatologinspe

#rawfood #diy

1 Synes om

:rofl:

Når man glemmer rabarber//jordbærgrøden fordi der er bryllup i fjernsynet

4 Synes om

Frederikshåb plantage futter…Randbøl hede…håber de får det slukket …my fav place - kan se røgen herfra

1 Synes om

Alle de essentielle næringsstoffer et menneske har brug for, samlet på en tallerken :+1:

7 Synes om

Mhm ikke på en tallerken, men på et bord hvis du spørger mig :wink:
(Ja gamer 4 life her)

2 Synes om

8 posts were split to a new topic: Computersnak

Computerindlæg flyttet til selvstændig tråd. Som Roadhouse skrev: Dette er en madtråd :wink: