Fotos af jule lys i haven

Er gået i gang med at pakke huset ind i lys til Lisbeths store fortrydelse, vil derfor lige vise jer det, med et spørsmål om “er” det for meget, og vis mig gerne jeres hus/have lys.

12 Synes om

Så længe alle lys er hvide og der ikke er noget der blinker hysterisk, er det slet ikke for meget (efter min mening) :ok:

7 Synes om

Det er da fint som det er ^^

Hvis det skal blinke skal jeg selv tænde og slukke på kontakten :wink:

1 Synes om

Jeg synes, det er fedt! Får aldrig Rune med på sådan noget :slight_smile:

Gør det en dag, når Lisbeth kommer hjem :klappe: Hun kommer til at tro, at det er gået helt galt for dig :tihi:

1 Synes om

Sådan ser det ud her lige nu - og december er jo lang endnu :slem:

Venligst
Dorthe

7 Synes om

Nu har jeg jo boet mange år i guds eget land og er dermed vant til lidt af hvert hvad angår husudsmykning ; jeres versioner er jo ualmindelig milde versioner af julelys-på-hus.
Klø endelig på jo mere jo bedre. Farverstriber gør det bare endnu bedre :slight_smile:
Kitch til ca 50 sekunder inde, så tager løjerne farver

2 Synes om

Esben, vis hende denne her :

Wizards in Winter

Carol of the Bells - Meget flot og stilligt lys

Det er skøn musik!

1 Synes om

@Ravn hvordan tror du det er at være nabo til de lysshow vi begge har fundet :joy:
Jeg tror jeg ville syntes det var sejt de første 10 gange, derefter kunne det sagtens ske jeg var fornøjet i bund :wink:

1 Synes om

Jeg havde overvejet at købe en lille lyskæde til min hængepil ude i forhaven. Indtil jeg så indslaget på DR2 den anden dag. Ikke noget lysforurening her - jul eller ej :rock:

2 Synes om

Eller denne https://www.youtube.com/watch?v=bJ0yV2SDIAQ

1 Synes om