Fritgående kattes adfærd?

Tja jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal sige den her tråd endte, men endt det er den.
Thomas blev aflivet i tirsdags. Han har boet hos os i et halvt år og i den tid har han i hvert fald været varm, mæt og tryk. Han var den mildeste kærligste mis man kan forestille sig. :hjerte:Desværre var han også indehaver af en meget slem luftvejsinfektionen som vi ikke kunne få bugt med.
Han boede her som indekat med adgang til Indhegningen og trivedes fuldstændig med ikke at komme ud at løbe frit. En sjælden gang gik han med os en tur i skoven og når vi gik tilbage mod huset nåede han først op til lågen og ville med ind igen.
Hans yndlings beskæftigelse var at blive nusset på maven og at spise. De andre misser accepterede ham lynhurtigt og han synes de var dejlige.

Spild af godt misseliv at han ikke ku reddes! :brist:

11 Synes om

12 Synes om

Øv hvor trist. :ked: Men hvor var det godt at hans sidste tid var hos jer, han skulle lige arbejde lidt på jer, men så blev han også taget godt imod, budt velkommen og blev elsket. Han fandt et smørhul at ende sine dage lykkeligt. :hjerte:

4 Synes om

Det var en trist besked :cry: … men I har givet ham et godt liv i de sidste måneder af hans liv og kunne sørge for, han fik en værdig afslutning :troste:
:lys:

2 Synes om

:lys:
Tak for alt, hvad I gjorde for ham. :cry:

2 Synes om

Det var godt nok en trist ende, men ja som de andre skriver så har han i hvert fald haft det godt hos jer, især efter han fik snøret sig selv ind i indhegningen.

Hvil sødt O’Malley mis
:lys:

2 Synes om

Jeg kan se, jeg fik ret :wink:

10 Synes om

Ja jeg tænkte jeg hellere måtte vise det billede frem :wink:

Og tak til alle, ja han havde det så godt som han kunne. Han lagde sig faktisk til at sove med hovedet i min hånd ude hos dyrlægen :smiling_face_with_three_hearts:

10 Synes om

I har givet ham den bedst mulige afslutning på livet. Tryghed, kærlighed, varme, mad, selskab og en værdig afslutning :heart:

4 Synes om

Trist at det skulle ende sådan :ked:

Men han var heldig at finde jer, så han nåede at opleve den kærlighed og omsorg alle katte bør, og fik lov at komme herfra på værdig vis :hjerte:

:lys:

2 Synes om

Jeg ved godt, det er trist, han ikke er her mere. Men så bliver jeg alligevel så glad, når jeg ser billederne af en så tilfreds og veltilpas og fin kat med smuk og velholdt pels. Hvis man skal ende sin dage for tidligt, så må det helt sikkert være sådan, det skal gå til, når man er tidligere hjemløs kat.

12 Synes om

:lys:

1 Synes om

Jamen sådan har jeg det egentlig også…

Men hold nu k… han nåede ikke kun at komme indefor hegnet men helt ind under huden på mig…han var sådan en GOD mis :hjerte::grade:

7 Synes om

Kæmpe kram :kram:

1 Synes om

God rejse smukke kat - godt du nåede at få kærlighed og varme i din sidste tid

:lys:

1 Synes om

:kram:

Hvor var det godt, han fandt jer. Og hvor er det godt, at I fik lov til at nyde ham :heart:

1 Synes om

Hvor er det dejligt, at I nåede at få glæde af ham, og han af jer. :hjerte:
Hvil i fred, flotte Thomas. :lys:

1 Synes om

:kram:
God rejse smukke Thomas :lys:

1 Synes om