Gæt et dyr

:inlove::inlove:

Jow, du har - jeg går lige ind og lurer på hvordan man gør - og så kommer Poly, Lone og jeg selv hellere end gerne ned og afleverer dem personligt til dig.

:plask::ferie01::sveder::surfer:

Den har lissom vendt vrangen ud på sig selv, så der sidder en pakning hele vejen rundt om huset-what[/quote]

Det MÅ du altså tage et billede af.

Fandt forøvrigt dette - sjovt at se:

[quote=Tante Tut;394654]-what-what-what

Men… tror du, at man bare kan spise sådan nogen gadesnegle ??

Eller skal man vente et par generationer ??

Jeg ved godt, at de først skal tømmes for pøller og sådan noget - men jeg kender nogen der er VILDE med snegle med hvidløg - jeg tror, at jeg selv springer over.

:tihi::tihi:[/quote]

I følge Gordon Ramsay (det var så ganske almindelige snegle fundet i hans egen baghave, men det gælds vel også som gadesnegle) skal de fastes i 2 døgn, derefter kan man give dem gulerod og vente på at afføringen bliver orange - så ved man at alle giftstoffer er væk…god fornøjelse siger jeg bare :ok:

[quote=Poly-Cats;395039]Det MÅ du altså tage et billede af.

Fandt forøvrigt dette - sjovt at se:

[/quote]

:ok::ok:

Ja-ja-ja !!!

Sådan ser deres børneavlere ud - og ikke nok med det - ud fra denne bubs kommer der en lang hvid kærlighedspil ud !!

-what

Jeg prøvede at tage 250 billeder af det, men jeg er så dååååårlig til at tage gode nærbilleder, så de blev ikke gode - øv !

:høhø:

:tak::tak:

Tak, Gizze - det var endnu mere jeg ikke vidste om snegle.

Jeg synes nu ikke, at det lyder såååååå slemt at faste dem og give dem gulerødder - jeg kan komme i tanker om det, der er langt værre !

:høhø:

Såsom mund til mund metoden…

:uha: :høhø: :uha:

[quote=Tante Tut;395263]- jeg kan komme i tanker om det, der er langt værre !

:høhø:

Såsom mund til mund metoden…

:uha: :høhø: :uha:[/quote]

-uuhVil du PUSTE det ud af dem ? Sikke en det ku´give…

Haha… Denne tråd har udviklet sig en del siden jeg sidst kiggede med :stuck_out_tongue:

Jeg er også helt væk i snegle da jeg var mindre gik jeg meget op i at … åh lave snegle creme og sådanne ting fra deres safter som gav blød hud! … (prøvede jeg at bilde mig selv ind!)…
Ingen snegle led overlast og blev sat ud bagefter jeg havde med min ørepinrenser ting taget noget af deres slim >.<

[quote=Bazan;396030]Haha… Denne tråd har udviklet sig en del siden jeg sidst kiggede med :stuck_out_tongue:

Jeg er også helt væk i snegle da jeg var mindre gik jeg meget op i at … åh lave snegle creme og sådanne ting fra deres safter som gav blød hud! … (prøvede jeg at bilde mig selv ind!)…
Ingen snegle led overlast og blev sat ud bagefter jeg havde med min ørepinrenser ting taget noget af deres slim >.<[/quote]

:høhø::høhø:

Tak for din sneglehistorie…

Jaaae, der sker ting og sager i tråden - men endnu har vi til gode, at de lægger deres æg :venter::venter:

Det bliver spændende at følge og især, når der myldrer 100-200 små bitte snegle rundt…

:hjerte:

Vi må vente spændt så :smiley:

:kryds::kryds:

Ja, du kan tro at jeg er spændt på at se OM der overhovedet kommer noget ud af alle de parringer jeg har set.

:høhø:

Forresten. Så er jeg arbejds løs lige nuu! :wink:
Så hvis i mangler en til at rense snegle tarme … Så kan jeg da godt give en hånd med lol . Sådan bare for hyggens skyld lol.

-LOL-LOL

Du er mere end velkommen, og dog ??

:øhmm:

Måske får jeg mere brug for dig, når jeg skal tælle alle æggene ??

-what

Jamen… jeg kan også tælle! … har 10 finger… :wink:

øøh… altså. Burde også godt kunne klare nogen tal over det også .

Prøv at have optælling i en låsesmeds butik… Der er satme mange nøgler der skal tælles … LOL :wink:

Jeg er frisk på ægtælling. Liiige mig! :stuck_out_tongue:

:ok::ok:

Du er ansat, og du må få aaalt det sneglecreme du har brug for.

:høhø:

Super, så kan jeg få ekstrem lækker hud! :wink:

:s:S

Ehmmmm - ja ?

Du bliver i hvert fald sticky for alle pengene

:høhø::p:tihi:

Jaaaa :wink: Men tager jo intet for det ud over slim! ;)… ørhm…

Jah, nej ved du hvad jeg kommer bare og tæller ikke? >.<

Skal i have nyt blod ind i jeres opdræt, så er i velkommen til at hente hos mig - vi har mange i haven :høhø:

:tak::tak:

Hvordan vil det passe ind i din kalender, hvis jeg kommer og bliver hele uge 30 ??

:fin::fin:

Hvordan vil det passe ind i din kalender, hvis jeg kommer og bliver hele uge 30 ??

:fin::fin:[/quote]

Dato please, jeg kan ikke de der uger :S