Gæt hvor mange?

Ja, nu er det vist endelig min tur til at lave denne type tråd :grin:
Her er et par billeder af Beka 7½ uge henne, hvor hun havde taget lidt over 1 kg på. Hun begyndte at bule ud tidligt synes jeg (kunne se det allerede lidt over 3 uger henne, og det var så tydeligt at selv Casper kunne se det da hun var 4 uger henne :hoho:), men hun har så ikke bulet så meget ud senere som jeg ud fra det kunne have forventet, så jeg er lidt spændt på antal selv :hjerte: Men må jeg høre - hvad er jeres bud? :muhaha:

7 Synes om

6 :wink:

Dejlige billeder, Eva :smiley:

Jeg skyder på 4 frække EUR :slight_smile:

5 stk

1 Synes om

Ja, gennemsnittet herhjemme er 5,6 killinger i et kuld, med 5 killinger født i 6 ud af 11 Eife-kuld og et interval på 4-6 killinger/kuld, så nu er de mest sandsynlige bud vist dækket :hoho:

4 stk små lækker mislinger tror jeg der er i hende, hun er dejlig :smelter:

1 Synes om

Det ligner en ren 5’er - husk jeg skal have en killing gratis hvis jeg vinder - sammen med Katho. Men vi skal have en hver - ikke en deler :slight_smile:

1 Synes om

Så gætter jeg på 9!

Go Beka go Beka :muhaha:

Hvornår har hun termin?

Hahah, medmindre hun får en 9 stykker er der altså ikke nogen til overs til jer :wink: I er aaaalt for sent ude hvis I vil have en EUR :p:

1 Synes om

Hahaha! :klappe: Ja, det tror jeg så heldigvis overhovedet ikke har nogen gang på jord, det forslag! Hun er på dag 63 om en uge :slight_smile:

2 Synes om

vent du bare i morgen så hæver hun som en anden løbsk gærdej (eller nowe).

Så ok så gætter jeg også på 5 :slight_smile:

1 Synes om

3 stk

Mit bud er 4 :heart_eyes:

1 Synes om

Det gør heller ikke noget, jeg vandt en Selkirk ‘ovre’ hos Tzari fordi jeg gættede rigtigt … HA, siger jeg bare :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 Synes om

Jeg tror også der er 4 :blush:

1 Synes om

Hun er bulet godt ud de seneste dage, så det bliver ret spændende :smiley:

.

Nogen har sovet ved siden af min hovedpude hele natten :hjerte:

13 Synes om

Den nogen har da vist slugt en fodbold :grinning:

2 Synes om

Nu er der da kommet en killing ud af fodbolden, her for en halv times tid siden :flag:

11 Synes om

:hugs::hugs::hugs::hugs::hugs:

Spændende!!

Tillykke med nr. 1 — jeg gætter på 5

1 Synes om