Gæt hvor mange?

Det der mønster kan da gøre alle forelsket

Et forsinket tillykke med de tre små :heart_eyes:

Tillykke med trillingerne. :flag:

Hun har været dygtig til at lave en i hver farve, så de er nemme at kende forskel på. :tihi:

Det er godt for størrelsen med et lille kuld kan jeg se, de har taget hhv. 29, 24 og 25 gram på siden igår :slight_smile:

Nurh hvor søde :blush:

Er der fløde i baren? :slight_smile:

Hvor er de altså fine, og hvor ser mor stolt ud :heart:
Når det så er sagt, så gav hun liiiiige en kende for hurtigt op - jeg bad om 7 stk, altså :wink:

I am also in love :lovelove: Og nøj det sidste billede er nuttet. :heart_eyes: Tillykke med dem!

Stort tillykke med de tre små… :heart_eyes::balloon::denmark:

Tillykke med de tre små pus💕

Mange tak alle sammen :slight_smile: De trives de små. Det der kniber pt er at finde på et passende navnetema :slight_smile: Synes ikke nogen af dem jeg har lige passer til dem… Så skulle nogen ligge inde med det perfekte tema til trioen der, må I gerne komme med dem? :slight_smile:
Pt hældes der nok til Jim Butchers “Codex Alera” serie :slight_smile: Meeen… Jeg ved ikke helt…

Kipling’s Jungle Book Shere Khan
Kipling’s Jungle Book Bagheera
Kipling’s Jungle Book Leela

Det koster en LOL

Tak, dog ikke lige en bog jeg har et forhold til (og så er det lidt for brugt), så du får ikke en :p:

Vissevasse - det er en klassiker, du elsker den … så hit med en :breakdance:

Ja, nemlig, og derfor alt for brugt :wink:

Nååh, jeg tror vi ender på Troldepus serien, efter lige lidt barndomstænkning igår. Ikke helt fast sat endnu, men bliver så nok Troldepus, Pussi Troldunge og enten Finnerik eller Niko :slight_smile:

Eller ‘De 5’, ‘Far til Fire’, 'Battler Britton* … nånej LOL

Måske ikke lige de ideelle temaer (og det sidste ved jeg slet ikke hvad er :hoho:) med det antal :muhaha: Selvom jeg nu med glæde læste en del De 5 bøger som barn :slight_smile:

Uh hvad med Palle, Polle og Ruth fra “Ude på noget”? https://da.m.wikipedia.org/wiki/Ude_på_noget
https://youtu.be/pYiTqqS0Z_M

Hell no! :klappe: Det er fa’me nogle grimme navne! :p:

Jamen, det var en FANTASTISK børnetime! Og Ghita Nørby var Ruth. Hvem vil ikke gerne være Ghita Nørby??? :wink: