Gode tilbud til kattene

Jeg har faktisk en pose af et eller andet i den retning stående i garagen. Jeg fik det af nogle venner, der ikke brød sig om det og gik tilbage til grus, men jeg bruger det heller ikke. Mærket kan jeg ikke huske, og jeg kender ikke kvaliteten. Men hvis nogen skal nordpå og vil tage det med, er du velkommen til det, hvis du er interesseret.

Tak, det vil jeg gerne. Ser lige om jeg kan finde nogen, der skal den vej :slight_smile:

Du siger bare til. Jeg vil egentlig gerne af med det, men jeg har alligevel ikke kunnet få mig til bare at smide det ud.

Mail fra Olivers med følgende indhold:

Vi vil gerne invitere dig til lagersalg på her hos OLIVERS på Herstedvang 10 i Albertslund.
Kom forbi på onsdag d. 20. april mellem kl. 12.00 - 18.00 og SPAR 25% på alle varer!

hjem og fix har tilbud på voliernet

Der er gratis tandtjek hos Tanddyreklinikken ved Jens Ruhnau hele maj måned. :slight_smile:

Medicanimal har 15% rabat ved køb over 49£ indtil midnat (UK time). Brug coden “FLASH” for at indløse den.

Jeg har en fødselsdagskode, der holder til d. 22.7, som jeg ikke får brugt. Den er på 5 euro. Skriv bare for koden :slight_smile:

Har lige købt en palle everclean katte grus … prisen er nede på 80.50 krav pr kasse

De dyrlæger som forhandler Royal Canin har i øjeblikket foder på tilbud.
Jeg har selv indkøbt pakker a 12 x 100 gram vådkost af varianten ‘growth’ til 49,-. Der er også andre varianter med i kampagnen. :slight_smile:

Hos MinVenKatten i Odense har vi også RC vådfoder til 49 kr.

Har ladet mig fortælle at det også gælder hos dyrlæger - men har ikke selv undersøgt det.

Jeg så det også i Maxi Zoo idag.

Som er til zooplus

Tilbuddet på RC våd 12 x 85gram, gælder i alle dyrehandler og hos dyrlæger, som forhandler RC.
Dog er der begrænset parti :slight_smile:

Hvis I ikke har set eller hørt det…

Søndag d. 31/7 er der Medlemsdag i Petworld.
Der fratrækkes 20% på ALLE Varer, også på tilbudsvarer og mængderabatter :slight_smile:

Hvis I ikke har set eller hørt det…

Søndag d. 31/7 er der Medlemsdag i Petworld.
Der fratrækkes 20% på ALLE Varer, også på tilbudsvarer og mængderabatter :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;1289663]Hvis I ikke har set eller hørt det…

Søndag d. 31/7 er der Medlemsdag i Petworld.
Der fratrækkes 20% på ALLE Varer, også på tilbudsvarer og mængderabatter :)[/QUOTE]
Gælder det også hvis man køber på webshoppen? Kunne godt finde på at købe en stor sæk Eukanuba kitten, men butikken har det aldrig hjemme så hvis det skal være, skal det være på webshop og 20% er jo også værd at tage med :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1289667]Gælder det også hvis man køber på webshoppen? Kunne godt finde på at købe en stor sæk Eukanuba kitten, men butikken har det aldrig hjemme så hvis det skal være, skal det være på webshop og 20% er jo også værd at tage med :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja - man skal bare huske at logge på :slight_smile:

Takker, så må vi se om jeg husker det på søndag :slight_smile: Der køres jo en del killingefoder ned i øjeblikket :smiley:
VH
Susanne