Gode tilbud til kattene

[QUOTE=Lykke;1144636]Den er så fin, den seng :smiley:

Lige for du er OBS - jeg syns jeg har læst at nogle killinger døde i sådan en fordi den lukker tæt hvis den vælter. Så måske du skulle bore nogle huller i bunden, just in case :)[/QUOTE]

Ja! Har godt læst der herinde et sted, vil lige være opmærksom på det når den kommer om den ser ud til at være lufttæt.
Men ellers har vi jo de der forfærdelige væg-til-væg gulvtæpper i hele lejligheden så tvivler på den ville kunne blive kvalt, højest lidt klaustrofobisk :stuck_out_tongue:

Nogen rabatkoder til Zooplus?

Kun sammelbesteller til 3%, hvis du bestiller for over 100 €.

kom lige til at se ABC har deres tasty til 2.49 …dårligere end lux, noget nær det samme som petworlds classic cat

så lige det her Petfun - et fund bor man på Fyn

http://www.kattegalleri.dk/marked/Tilbehør/32891-kradsetrae-fra-petfun

hvorfor dog ikke få opdrætter rabat det er 10%, du har jo stamnavn :slight_smile:

Faldt lige over dette tilbud på Zooplus. 7 kg Orijen for 49 € (ca. 370 kroner). Man skal dog nok have mange katte eller være flere om at dele, for udløbsdatoen er 8. marts 2014. Men det er i hvert fald billigt.

Tilbud på Colostrum, findes i 250 og 500 grams poser

I morgen er der 20 procent på alt i petworld, også på webshoppen

Dog kun for medlemmer. Men det kan man så vist nok blive på stedet :slight_smile:

Ja og det indebærer absolut intet grimt at være medlem der. De sender mails med tilbud en sjælden gang i mellem og det er så det :slight_smile:

Jeg har været medlem i et par år og absolut intet fået på den front, så jeg synes også det er fint at være medlem der :slight_smile:

Ja, de sender en mail, når der kommer en ny tilbudsavis. Den mail vil jeg gerne have, så jeg ikke misser et godt grustilbud. Og så sender de en, når man får tilskrevet bonus, og når der er medlemsdag. Det er ikke som zooplus, der sender hver dag.

Spar £5 ved køb over £59 hos petmeds.co.uk med koden MAR5O59V. Gyldig til 15. marts 2014. Har lige brugt den selv og den gav mig faktisk £6 i rabat så det klager jeg bestemt ikke over :tihi:

Argh! Er lige ved at bestille på zooplus.de og ser, at nu er portoen steget til 9.9 euro! :argh:Er simpelthen så træt af, at det hele tiden kommer forringelser for danske forbrugere. Danmark ligger endda lige op af Tyskland. De eneste andre lande, der skal betale så høje omkostninger, er lande, der ligger et godt stykke vej fra Tyskland. Og det har da trods alt stadig muligheden for at få sendt portofrit, hvilket Dk ikke længere har :frowning: Synes virkelig, at det er ringe. Er der nogle af jer andre, der er skiftet til .co.uk, .com eller andre udgaver, hvor det bedre kan betale sig?

Jeg tjekker altid den tyske, engelske, amerikanske, danske og irske. Putter det sammen eller tilsvarende i kurven alle steder og ser hvad totalprisen bliver alle steder. og bestiller så der det er billigst :slight_smile:

Det samme her. Og nogle gange kan det godt betale sig at bestille på den tyske på trods af den dyrere forsendelse - så sparer man bare penge på varerne i stedet :slight_smile:

Smart nok. Men vi bestiller ofte kattegrus og bruger golden grey master. En sæk på tilbud(!) på den engelske side koster 15.99. To sække kan man få til 19.99 på den tyske! Og lige denne gang skal jeg have vådkost, der er på tilbud i Tyskland. Er bare så pisse træt af, at de bliver ved med at forringe vilkårene for deres danske kunder. Synes, det er noget svineri.

I øvrigt har jeg opdaget, at der er produkter, som ikke sælges via .com, som jeg kan få på den tyske. Vi har nemlig også siddet og kigget priser, da vi skulle bestille en masse vådkost hjem tidligere, da Phoebe havde et sår på tungen. Det er sært, når det sendes fra samme sted.

Jeg undrer mig nu mere over den der 5’er som forsendelse fra den danske side… Den giver slet ingen mening for mig :slight_smile:

Og ja, der er forskellige varer på siderne - super underligt!