Gode tilbud til kattene

5’er? Er det prisen, du mener? Kan kun se, at det koster 29 kr fra .dk. Ja det er virkelig sært.

Fragten er 5 kr, hvis man køber over et bestemt beløb - tror det er 300 kr.

Før var det gratis fra 300… Men den 5’er der! Hvorfor dog? Den kan da hverken kvart eller halvt betale for noget :stuck_out_tongue:

På deres side står der portofri fra 299 kr. Kan ikke lige se der der med 5’eren nogen steder :? Det har dog ikke den store betydning, for jeg tvivler på, at noget på den danske side nogensinde bliver så billigt, at jeg vælger at købe det der.

Sidst sparede jeg 40-50 kr ved at købe på den tyske i stedet for den danske, så nogle gange er det ligemeget :slight_smile:

Testede det ved at fylde lidt i kurven, for ku huske det kostede 5 sidst…

Det kommer man nok ikke udenom at teste i fremtiden. Men med den mængde grus, jeg lige har bestilt, ville det i hvert fald ikke kunne betale sig ikke at bruge .de.

Sidst jeg købte grus, var det langt billigere på den danske frem for nogle af de andre. Så ja, det er virkelig med at være om sig fra gang til gang :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1166710]Sidst sparede jeg 40-50 kr ved at købe på den tyske i stedet for den danske, så nogle gange er det ligemeget :slight_smile:

Testede det ved at fylde lidt i kurven, for ku huske det kostede 5 sidst…[/QUOTE]

Det koster 5 kroner i fragt, hvis man vælger at bruge GLS i stedet for DPD, eller hvad de nu hedder (som vist er Post DK). Så man kan altså selv afgøre, om man vil betale de 5 kroner eller ej :cool2:

Det har jeg læst mig til :slight_smile:

Men der står stadig fem kroner når man bare er i kurven, og længere gik jeg ikke i går :slight_smile:

medicanimal.com har 40 % på alt Almo Nature kattefoder, kun idag d. 1/4. Rabatten fratrækkes ved kassen

PetWorld har Extreme Classic til 80 kroner posen (15 kg) fra 26. april til 4. maj.

Land og Fritid har Køb 2 Betal for 1 på alt Hill´s foder i denne og næste uge. Hvilket braget vores foderbeholdning op på et helt latterligt niveau :slight_smile:
VH
Susanne

for 2x 10 kg grus og en krasestolpe kan jeg få gratis fragt i zooplus Irland og betlae knap 10 eu i fragt i zooplus Tyskland - men det er forsat 1 eu billigst i Tyskland… giver det mening?

Nogen der har et godt fif? jeg får 5% rabat uanset hvor jeg handler

[QUOTE=catsanddogs;1179362]for 2x 10 kg grus og en krasestolpe kan jeg få gratis fragt i zooplus Irland og betlae knap 10 eu i fragt i zooplus Tyskland - men det er forsat 1 eu billigst i Tyskland… giver det mening?

Nogen der har et godt fif? jeg får 5% rabat uanset hvor jeg handler[/QUOTE]

Priserne er ikke ens på tværs af de forskellige zooplus afdelinger - selv ikke mellem dem der kører med euro. Så ja, man skal være om sig for at finde det billigste :slight_smile:

Du har ret lykke, har prøvet 3 forskellige nu med samme indkøbs liste og prisen er svinget over 300kr på slutresultatet. Må vel turen igennem igen, men nu har jeg sat mig bedre ind i det - der går vist et par måneder før det bliver aktuelt efter foder og grus indhold er besigtet

Angebote & saisonale Aktionen | zooplus 10% fødselsdags rabat på tyske zooplus

maxi zoo i tilst er igang med at ombygge og derfor har de oprydningssalg på en masse produkter, bla har de en masse premiere exelence kattegrus(12kg pose) til 50 kr pr pose, en del forskellig tørfoder til ca ½ pris.

Zooplus.de har 7 euro i rabat på køb fra 59 euro. Kun i dag og koden er KLOSE

Haha :slight_smile:

Og så var det ikke engang en joke :slight_smile: koden virkede faktisk. De er ret gode til at komme med sådan nogle begivenhedsting, synes jeg. Kan ikke lige huske, om det måske var til OL eller hvad det nu var, men der har de legetøj i de tyske farver. Det er dog ikke noget, jeg tror, de sælger super meget af til udlandet :høhø:

Petworld har 3 x Ever Clean til 200,- (køb 2 & få 1 gratis) søndag d. 13. juli.