Gode tilbud til kattene

Nogen erfaring med den her side:

lidt mærkeligt - receptpligtig medicin

Jeg er ikke sikker på jeg stoler på en side, hvor ejeren af domænet bor i Spanien
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=ormepiller.dk&submit=S�g

[TABLE=“class: v11, width: 98%, align: center”]

		James Trade SR
	
	
		Adresse:
		Niels Soerum
	

							
							Calle Pavo Real 126
						
	
		Postnr. & By:
		ES-29600 Marbella
	
	
		Land:
		Spain
	
 							
							Telefonnummer:
							+45 20 22 80 92

[/TABLE]

Især fordi google ikke kender noget til James Trade SR… :S
Der er umiddelbart intet på trustpilot heller…

Amazon.co.uk har et promotional offer i dag, hvor man kan få £10 rabat på ordrer over £50 ved at bruge koden BIGTHANKS. Jeg har netop brugt den til at købe en Sherpa Pet Carrier (large), som inkl. shipping sniger sig lige over de £50 men som jeg så kun gav ~£40 for. :slight_smile:

COUNTDOWN - OP TIL 25% RABAT PÅ DIN ORDRE!COUNTDOWN! Op til 25% rabat på din ordre!
Starter kl. 9.00 og slutter kl. 19:00 - Rabatten reduceres med 1% hver time.
Brug koden: COUNTDK i indkøbskurven inden du går til kassen.
Rabatten ekskluderer bundles. Der kan kun bruges én rabatkode per ordre. Max rabat per ordre er 700 kr.

Amazon.de har sendt mig følgende e-mail:

[FONT=verdana]Heute, am 08. August 2015 ist internationaler Tag der Katze - das wollen wir feiern. Entdecken Sie alle 30 Minuten tolle Angebote und Aktionen, natürlich nur solange Vorrat reicht und nur heute.[/FONT]

Og så er der et link til denne tilbudsside.

Nu er det ikke ligefrem et tilbud, jeg er her med, men kan berette, at zooplus.de nu igen har sat forsendelsesprisen op, nu til 11.99! Den dyreste pris i alle de lande, de sender til. Det er simpelthan så ringe. Det er næsten en fordobling af forsendelsesprisen i forhold til, hvad den var for et par år siden :frowning: Hvis der så var nogle gode koder, men det er der ikke. Kun 3% rabat fra 100 euro-køb, men det rækker jo ikke langt, når portoen er så dyr :frowning:

De 3% rabat man fik før ved køb over 100€ - er nedsat til 2%. :slight_smile:

Har du ikke købt Sparplan-rabatten på 8% ? - den sælges kun på den tyske side.

[QUOTE=Sim-Sim;1256612]De 3% rabat man fik før ved køb over 100€ - er nedsat til 2%. :slight_smile:

Har du ikke købt Sparplan-rabatten på 8% ? - den sælges kun på den tyske side.[/QUOTE]

Det er jo ikke ligefrem bedre :frowning:
Nej det har jeg ikke. Er ikke sikker på, at jeg kan i det hele taget. Har tidligere prøvet at lede efter den.

[QUOTE=Pussikat;1256613]Det er jo ikke ligefrem bedre :frowning:
Nej det har jeg ikke. Er ikke sikker på, at jeg kan i det hele taget. Har tidligere prøvet at lede efter den.[/QUOTE]

Skriv til dem og bed om rabatordningen. Det gjorde jeg, kunne dog kun få lov til at få 5%.

Hvad betaler du for den? Og hvad får man ud af den? Har siddet og læst, og andre steder læser jeg, at man så heller ikke skal betale porto. Passer det også til Danmark? Kan man bruge rabatten sammen med andre koder? Dvs. er den trukket fra automatisk, så man kan bruge evt. andre gældende koder sammen med? For normalt må man jo kun bruge én kode pr. køb.

Portoen er ikke gratis, den er den samme som altid. Den er automatisk, så den kan bruges med andre koder.

Jeg gav 90 kr for 3 år. Vurderede at det sagtens kan betale sig, da vi køber for cirka 1500 før rabat hver 3. måned.

[QUOTE=Lykke;1256617]Portoen er ikke gratis, den er den samme som altid. Den er automatisk, så den kan bruges med andre koder.

Jeg gav 90 kr for 3 år. Vurderede at det sagtens kan betale sig, da vi køber for cirka 1500 før rabat hver 3. måned.[/QUOTE]

Tak for svaret :slight_smile: Har i mellemtiden søgt tilbage i tråde, og kan se en tråd fra sidste år, hvor vedkommende skrev 50 kr for 3 år. Det er da noget af en stigning der også, hvis det passede. Synes bare, at man mister lysten til at handle der, når de konstant forringer forholdene for os danskere, mens alle andre i Europa kan få billigere porto og mange andre også fri fragt fra et vist beløb, som det engang var med Danmark. Nu har jeg skrevet til dem, så må vi se, hvad de siger.

[QUOTE=Pussikat;1256613]Det er jo ikke ligefrem bedre :frowning:
Nej det har jeg ikke. Er ikke sikker på, at jeg kan i det hele taget. Har tidligere prøvet at lede efter den.[/QUOTE]

Den skulle gerne komme frem lige før betalingen af varerne - hvis du ikke kan finde det, så gør som Lykke skriver, bed om at få den.

Jeg havde i 3 år 5% rabat - en dag læste jeg herinde at man kunne få 8%. Jeg skrev til dem og bad om at få lov til at købe den, (jeg havde lige fornyet den på 5%) - jeg fik en venlig mail retur, om at de kunne se, at jeg jo var en meget loyal kunde :engel2:, havde handlet der i mere end 10 år - så de gav mig den på 8%. :slight_smile:

Om det kan betale sig at handle der, fordi de har hævet fragtprisen med 14 danske kroner - for mig er det underordnet, jeg handler så meget, så det kan altid betale sig. :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1256634]Den skulle gerne komme frem lige før betalingen af varerne - hvis du ikke kan finde det, så gør som Lykke skriver, bed om at få den.

Jeg havde i 3 år 5% rabat - en dag læste jeg herinde at man kunne få 8%. Jeg skrev til dem og bad om at få lov til at købe den, (jeg havde lige fornyet den på 5%) - jeg fik en venlig mail retur, om at de kunne se, at jeg jo var en meget loyal kunde :engel2:, havde handlet der i mere end 10 år - så de gav mig den på 8%. :slight_smile:

Om det kan betale sig at handle der, fordi de har hævet fragtprisen med 14 danske kroner - for mig er det underordnet, jeg handler så meget, så det kan altid betale sig. :)[/QUOTE]

Det er mest princippet i det, fordi den er fordoblet over de sidste par år, mens andre lande slet ikke skal betale så meget. Det virker jo også til kun at gå én vej med forsendelsen, så hvor dyr ender den med at blive for danskerne? Jeg har fået svar fra dem, og jeg kan vælge mellem 5 og 8% (skrev, at jeg havde hørt andre kunne få 5 eller 8%, så det er nok derfor, jeg også bliver tilbudt 8 % med det samme). Jeg har også handlet der i omkring 10 år og håber, at de bliver ved med at føre de varer, vi køber mest af, når vi så vælger 8% :slight_smile: Men man kan godt kombinere det med andre koder? Altså f.eks. sammelbestiller eller andre koder, man selv skal skrive ind?

Ja, her kører koden sammelbesteller sammen med de 8%. De 8% bliver automatisk skrevet ind når du logger ind og lægger varer i kurven. :slight_smile:

Det er også det der er meningen - de vi gerne have os over på den danske side :høhø: De kan jo ikke sætte varernes pris op, da de så mister tyske kunder der er vant til billigere - men fragten kan de sagtens :slight_smile:

Ja, det kan da godt være. Men det kan slet ikke betale sig at købe på den danske, selvom portoen er betydeligt billigere.

De sidste par gange, jeg har købt noget, har jeg valgt den danske efter nøje sammenligning. Der var ingen forskel. Så de nærmer sig nok efterhånden det punkt, hvor det om ikke ligefrem kan betale sig, så i hvert fald er lige meget, om det er det ene eller det andet sted.

Jeg tænker at det også handler om hvad man bestiller, og hvor meget. Jeg bestiller som regel for mellem ca. 12-2000 kr. pr, gang, og for mig er det fortsat billigere at købe det på .de. Forskellen er oftest ca. 300 kr.

[QUOTE=Lykke;1256617]Portoen er ikke gratis, den er den samme som altid. Den er automatisk, så den kan bruges med andre koder.

Jeg gav 90 kr for 3 år. Vurderede at det sagtens kan betale sig, da vi køber for cirka 1500 før rabat hver 3. måned.[/QUOTE]

Jeg fik også kun de 5% da jeg bad om den ekstra rabat, jeg gav 9,99 € for den