Gode tilbud til kattene

Jeg skrev som sagt til dem, at jeg havde hørt, man kunne få en rabatordning med 5 eller 8% rabat, og det ville jeg gerne deltage i. De skrev tilbage med priserne på begge, og vi valgte 8% i 3 år. Det kostede 19.90 euro. Vi vurderede, at vi hurtigt kunne få tjent beløbet ind, da vi handler en del hos zooplus.

25% rabat på ULTRA COLOSTRUM gælder kun til og med i dag

Igår skulle jeg bestille lidt vådkost og vandfontæne til misserne. Jeg fandt siden http://www.bitiba.dk som er lidt billigere end den danske Zooplus. Så vidt jeg kan læse mig til er bitiba en del af Zooplus. Da du fortsat optjener fx point på Zooplus hvis du handler hos bitiba. Jeg sparede ihvertfald en del ved at handle der :slight_smile:

Hvad bruger i det der colostrum til og hvordan bruges det:?

Det var da et meget interessant site. Hvordan fandt du egentlig frem til det? Og hvordan fandt du ud af, at det er knyttet til Zooplus - ud over at opbygningen er den samme? Man kan i hvert fald ikke logge ind med sit Zooplus-login, så hvordan kan man så optjene point til Zooplus?

Men det er et koncept, jeg ikke helt forstår. Jeg kan forstå dicountbutikker, hvor man sparer nogle omkostninger til service og udvalg m.m. Men et discountsite på nettet?

[QUOTE=galath;1257234]Det var da et meget interessant site. Hvordan fandt du egentlig frem til det? Og hvordan fandt du ud af, at det er knyttet til Zooplus - ud over at opbygningen er den samme? Man kan i hvert fald ikke logge ind med sit Zooplus-login, så hvordan kan man så optjene point til Zooplus?

Men det er et koncept, jeg ikke helt forstår. Jeg kan forstå dicountbutikker, hvor man sparer nogle omkostninger til service og udvalg m.m. Men et discountsite på nettet?[/QUOTE]

Hmm, godt spørgsmål! Jeg er spændt på om og hvordan jeg optjener point til min Zooplus konto. Jeg skal nok komme med en opdatering :slight_smile: Om det er fup ved jeg ikke, men det må tiden vise…
Jeg blev dog lidt ked af at, jeg havde postet opslaget med anbefaling til jer andre, da jeg kom til at se bagefter hvor dårlige anmeldelser de har fået :frowning: Jeg handler utrolig meget på nettet (ugentligt) og derfor tjekker jeg stort set aldrig på trustpilot hvad anmeldelser de forskellige webshops har fået. Jeg har nemlig aldrig tidligere haft nogle dårlige oplevelser med at handle på nettet, så jeg har indtil nu ikke haft grund til at være mistroisk eller dobbelttjekke om diverse webshops var reelle. Jeg håber mine varer kommer og at de er i ok stand, men i fremtiden holder jeg mig nok til Zooplus, som giver en super service altid.

tilbud på en del kattelegetøj ved http://www.hundenogkatten.dk i denne uge

Extreme Classic til 80 kr. for 15 kg i Petworld i denne uge (fra i dag 28. november).

Jeg fyldte godt op i kælderen sidste gang Petworld havde et lignende tilbud, men det er rart at vide, at det dukker op engang imellem - jeg må være på udkig næste gang vi mangler grus. :slight_smile:

Gratis slanketjek hos AniCura. :slight_smile:

[QUOTE=Cecilie;1277861]

Gratis slanketjek hos AniCura. :)[/QUOTE]

Gad vide om man skulle tage Athea med og høre om de synes hun skal slankes :høhø:

Der er Extreme Classic på tilbud i Plantorama til 79kr. for 15kg. fra imorgen og til d. 15.
På søndag har de desuden Ever Clean 10kg. til 79kr. for 10kg.

[QUOTE=Pernille DL;1279045]Der er Extreme Classic på tilbud i Plantorama til 79kr. for 15kg. fra imorgen og til d. 15.
På søndag har de desuden Ever Clean 10kg. til 79kr. for 10kg.[/QUOTE]

Det har Petworld også snart (d. 20. marts eller sådan noget), hvor hver 10. er gratis :slight_smile:

Siden de prismatcher har de også tilbuddet på søndag :slem:

Bare ikke med hver 10. gratis :høhø:

Tak tak, så skal jeg have bestilt 150 kg grus mere! Og en pose Kingsmoor foder, så fragten er gratis. :stuck_out_tongue:

Bestemt, det køre nemlig helt af sig selv :wink:

I skriver/kommer bare så matcher jeg prisen i morgen…

Man kan d. 19. og 20. marts spare momsen på alle varer

Dette gælder også på i forvejen nedsatte varer og på mængderabatterne

Kom ind i butikken, eller nyd en tur på den online webshop og spar en masse penge :slight_smile:

Petworld har Extreme Classic til 69,95 for 15 kg. Næsten halv pris.

Nogen der har bemærket billigt trægrus et sted? Kunne godt lige bruge en enkelt sæk, så ikke lige en egnet bestilling til zooplus :slight_smile: