Godt nytår fra os

Jeg vil ønske alle herinde et godt og dejligt nyt år 2018! Tak for et meget hyggeligt forum. :heart_eyes:

17 Synes om

Godt Nytår til alle Kattegale fra Rags, Caithlin og Bastian - samt fra deres mennesker. :slight_smile:

12 Synes om

Rigtigt godt nytår ønsker Robin, Elias og Eva

13 Synes om

Ja godt nytår til jer alle. Pas på her selv i aften :heart: Vi hygger på sofaen lige nu

11 Synes om

Også godt nytår herfra.
Stille og roligt og det håber jeg ddt bliver ved med så alle, to- som firbenede kommer godt ind i det nye år.

Årets sidste dag blev jeg vækket af tumlingerne, men det er jo ikke første gang det er sket :heart_eyes:

11 Synes om

Også et Godt Nytår herfra

Håber det bliver roligt heromkring - og frygter det værste - det blæser, de store pulverslukkere er kommet frem …just in case
Pas på jer selv og hinanden

9 Synes om

Rigtig godt nytår fra Bertil, Blua, småkagen og jeg :tada::star2::confetti_ball:

11 Synes om

image

Godt nytår fra hele flokken og os!

11 Synes om

Godt nytår til alle Kattegale

9 Synes om

Er det ik lidt tidligt at gå under bordet??? :joy::joy::joy:

Han ligger da på en stol :huh:

2 Synes om

Og den anledning vil jeg gerne benytte til at sige, at forum er lige præcis, hvad alle I brugere gør det til. Så I har kun jer selv at takke, hvis I synes, det er godt :wink:

Rigtig godt nytår til jer alle - og tak for 2017 :fireworks: :sparkles: :sparkler:

10 Synes om

Ah vi har nu også nogle fantastiske, engagerede og tålmodige bagkvinder og -mænd, som lægger en stor indsats. Tak for jer :slight_smile:

10 Synes om

Også rigtig godt nytår herfra. :nytaarsballon:
Her har år 2017 set sort ud. :cool: I hvert fald ifølge min Instagram-konto… Og heldigvis på den fede måde. :smile:

11 Synes om

Hvordan får du den der på IG? :slight_smile:

via. denne hjemmeside:

og så skriver du bare dit brugernavn :smiley:

Og wupti
https://cdn.2017bestnine.com/user_images/dkjuvena_full.jpg

Det kræver blot din profil ikke er privat.

1 Synes om