Grænseflader

Var lige forvirret over, hvad du henviste til var hvid. Det giver ikke mening for mig, at baggrunden skulle have været hvid, da alle temaer var sat til at have en lyserød baggrund.

Da det som sagt er et mørkt tema, har det givet mere mening for mig at lave baggrunden mørkere end at ændre på tekstfarven, så det altid er en mørk farve med lys tekst i det tema. IMO skal farven også have en rød tone, så der er en sammenhæng mellem de forskellige temaer/på kg. Om det er den rigtige røde farve til gengæld? Pas.

Er det ikke også træls for øjnene, at der pludselig skal læses på en lys side, når resten man har kigget på, har været mørkt?

Jeg skal lige have vendt det med Rune, for tekstfarven kan ikke ‘bare lige’ ændres på enkelte sider. Og I bliver nok trætte af, at have sort tekst på resten af forum :wink:

Som du kan se af det jeg skrev inden du ændrede noget, så har jeg i hvert fald opfattet baggrunden som hvid eller meget lys og med meget lys grå skrift.
Og Jo! netop som jeg også skrev, så var det et chok for øjnene at komme ind i en hemmelig tråd!

Men det er det godt nok også lige nu.Hvis det SKAL være rødt så vil jeg i hvert fald foretrække en noget mere diskret rød for den der er der lige nu gør nærmest ondt i mine øjne. Beklager jeg er noget sart for tiden men er arveligt belastet af en øjensygdom.

Jeg ville helt klart foretrække den grå som er sat på headeren lige nu og så med hvid skrift det er fint og tydeligt OG det skiller sig ud fra resten af forum.

1 Synes om

hvis den skal være rød må jeg så foreslå #b27273 eller noget i nærheden af?

det ser ok ud, set med mine øjne:

eller endnu mørkere #9b595a

1 Synes om

Som sagt forsøgte jeg også bare med en farve. Det er svært for mig at vælge den helt rigtige, da det mørke tema generelt er super træls for mine øjne :slight_smile: Så det er nemmere, når der kommer farveforslag, ligesom du lige er kommet med.

Har for nu sat dit mørke forslag ind. Hvad tænker I, når I ser det nu?

2 Synes om

I love it! :two_hearts: :grinning:

1 Synes om

Meeeget bedre - og jubiii top logoet er nu til at se, så man hurtig kan trykke på det og komme til forsiden :stuck_out_tongue: hehe

1 Synes om

Forøvrigt er der noget der undrer mig, hvorfor ligger sygdoms tråden ikke i den hemmelige del? Gjorde den ikke det på det “gamle”?

Rettelse, det kan jeg så se den gør, så er spørgsmålet: Hvorfor er den ikke lyserød?

Prøv igen :slight_smile:

Der havde sneget sig en fejl ind.

3 Synes om

I det orignale skin (grænseflade?) så har de der pop-up tal ved enten en ulæst tråd eller ens billede (i øverste højre hjørne) forskellig farve alt efter hvilken type det er. Er det muligt at gøre det samme i KG-versionen? Det savner jeg nemlig :slight_smile:

Kan jeg få dig til at tage et billede, så jeg kan se, hvad du mener? :slight_smile:

Jo, du kan se det her (der er et print screen af begge udgaver). Jeg kan faktisk se at der er en lille forskel i nuance i KG-skin, det er bare ikke tydeligt nok til at jeg kan genkende det uden de begge er der. Men når man har været i en tråd, men ikke læst alle nye indlæg er den grå, i alm. skin er den blå. Og i KG skin er den med nye blå grå. Samme gælder oppe ved ens navn, hvis nogen har sendt en besked er der i normal en grøn lille cirkel med et tal (oppe ved ens billede i øverste højre hjørne), og hvis nogen har :hjerte: eller citeret, er den blå. I KG-skin er den gråblå. Giver det mening? :slight_smile:

Jeg har forsøgt at ændre på det eneste sted, hvor der til ‘den slags’ var indsat en anden farve end i default temaet. Det er den kraftigere blå, som links og sådan også kommer til at være nu.

Hvis ikke det ændrer noget, så er det simpelthen nogen af de farver, som Discourse selv ‘vælger’.

På mobilen kan jeg tydeligt se at der er ændret på farven, fint med mig :slightly_smiling_face: