Gratis killingepakke fra Maxizoo nu med billeder

Korrekt - jeg håber da de er noget ved og ikke bare en fesen måde at skrabe email adresser ind på.
Og ja selvfølgelig skal de have lov at reklamere - noget for noget trods alt :wink::smile:

Nu skal du nok ikke have for høje forventninger om de killingerpakker. Hentede en til Blua dengang og ja, jeg gad simpelthen ikke til Cookie… synes ikke at den var køreturen værd…

1 Synes om

Jeg har været i MaxiZoo og PetWorld.
Jeg ville have taget billede af kasserne men de små vandaler tog sig kærligt af dem.

Det er nogle ret fesne kasser med 200 g tørfoder, en lille vådfoder og lidt legetøj. Nogle egentlig ret ok små reklamefoldere. Så ja fesne for mine forkælelsesdyr, men for gennemsnitskatteejeren tror jeg egentlig de vil syntes de er ok.

Papkassen fra Petworld skabte storlykke hos 7lingerne og Joy. Kassen var dog ikke dimensioneret til 8…

Der ringede en telemarketer fra Tryg max 15 min. efter jeg havde tastet navn ind… men ja gratis kommer jo altid med en pris😉

1 Synes om

Tak for denne tråd, jeg meldte mig straks ind og hentede igår både killinge- og hvalpepakke, ikke til at råbe hurra for, men det gratis så jeg er tilfreds :relaxed:

Fik lille pose tørfoder, en dåse vådfoder, et stk. Legetøj, en lille pose godbidder og masser materiale :+1:

2 Synes om