Har du svært ved at finde rundt?

Overblik over kategorierne

Hvis du har svært ved at få overblik over det nye forum, så prøv at kigge nærmere på denne side:

Den giver et godt overblik over forummets opbygning med hovedkategorier og underkategorier. Brug altid kun underkategorier, når du skal oprette et emne.

Sådan kommer du ind på overblikssiden

Du kan komme ind på siden via menuen i toppen (rød markering):

Kategorioversigt

Eller via burgermenuen (rød markering):

kategorioversigt burger

3 Synes om

Jeg ved ikke, hvor dette indlæg skal placeres, så jeg prøver her.

Der har hele tiden været en markering ud for indlæg, som tegn på, at der er kommet nye svar og også hvor mange.

Det gør der ikke mere her hos mig og heller ikke i “seneste” og “nye” , jeg har været på KG flere gange, hvor jeg har troet, at der ikke var kommet nye indlæg, men da jeg så prøvede at gå ind i flere tråde, kunne jeg se, at der var kommet nye indlæg, som jeg ikke havde læst.

Er jeg kommet til at trykke på noget, så denne markering er forsvundet?

har du ændret grænsefladen til KG Classic ? …for den gør et eller andet

Det aner jeg ikke hvordan man gør, så det tror jeg ikke, at jeg har :what2:

Det burde den umiddelbart ikke, for det er kun farverne, der er ændret.

Jeg må indrømme, at jeg ikke lige ved, om det er noget man selv kan ændre på. Jeg har heller ikke selv lige brugt de tal, for det jeg ser på er, om emnet har sort eller grå overskrift. Sort betyder, at der er ulæste indlæg.

1 Synes om

Jeg synes faktisk også, at den pludselig er blevet ustabil hos mig, Eva. Mærkeligt :thinking:

Jeg skal nok prøve at holde øje med det og se, om jeg kan gennemskue årsagen.

Jeg tror faktisk, at jeg har gennemskuet årsagen - markeringen kommer ved de indslag, men selv har indlæg i :grinning:

1 Synes om