Har I haft jeres kat fra killing?

I kampen for at få Eddy op i sofaen har jeg fundet et nyt våben - katte tv på iPaden :grinning:

17 Synes om

ha ha Eddy er for skøn og du er skide smart. :hoho:

1 Synes om

Var også lidt stolt af mig selv :joy: den anden dag var det hans nye bløde børste som fik ham op i sofaen - han blev helt salig og faldt i søvn ved siden af mig.

Men tror jeg har fundet ud af, at Eddy er mere vaks end jeg troede - jeg kan ikke bruge samme trick hver gang :crazy_face:

Men katte tv - det virkede bedre end godbidder :smiley::heart_eyes_cat:

7 Synes om

Det er helt tydeligt at I to er et god match. :heart_eyes: Jeg kan stadig smile over at han hentede gulvristen til dig, da du var på wc. Jeg tror I får det sjovt godt sammen. :p:

1 Synes om

:grinning: Tak Frida
Jeg begynder også selv at tro at vi finder ud af det sammen.

Med Eddy er det 2 skridt frem og et tilbage, men vi får lige så stille flere hyggestunder.
Og mon ikke de også lige så stille bliver længere?

Med børsten kan jeg nusse hans hoved på en måde jeg ikke kan få lov til med hænderne, det var skønt at finde ud af :heart:

Næste fælles udfordring for Eddy og jeg er negleklipning - efter 3 forsøg er der blevet klippet 1 negl :grinning::see_no_evil:

Sønnen kommer hjem fra efterskole i weekenden, måske vi kan gøre det sammen.
Og det med afløbsristen?? Mærkeligt ikke? Han gør det stadig ind i mellem, men ikke så meget som i de første uger, herren føler sig nok mere sikker i sædet, og har ikke brug for samme anerkendelse mere :joy:

Ha’ en dejlig dag med misserne :grinning:

5 Synes om

Men det er jo MEGET bedre, end hvis det var 1 skridt frem og 2 tilbage :wink:

3 Synes om

Meget bedre :grinning: Vi går lige så stille og finder ud af tingene heldigvis :heart_eyes_cat:

Jeg mener vist blot at hver gang jeg tænker at nu har jeg har læst ham i en situation, så viser han mig at så let skal det heller ikke være - hold dig på tæerne mor :grinning:

1 Synes om

Så ejer så kat - han er jo ik dum heller. :wink: Også go dag til jer to! :heart_eyes_cat:
Ps. Jeg hygger mig med dine små historier. :hoho:

2 Synes om

Dejligt, at det går fremad :heart:

Mht negleklip, så tror jeg det kan hjælpe, at være to. Vi har haft et par stykker, hvor vi skulle træne det fra 0. Det har taget lang tid med en klo, godbid, klo, etc, men i dag er de gode til det.

1 Synes om

Hvor er det dejligt, at I er ved at finde hinanden :heart:

og sikke nogle dejlige billeder, hvor han ligger ned.

1 Synes om

Jeg ville måske nok ha’ valgt at parkere negleklipningen lidt, eller - hvis behovet er akut - overlade det til dyrlægen; tænker, at det kan risikere at ende med et tilbageskridt, hvis du er den der udfører “overgrebet”, som han muligvis anser det som værende…?

4 Synes om

@DorteH
Tak, det stresser mig også det negleklipning.
Jeg tror bare han trænger til det. Når vi leger hænger hans negle fast i tingene og jeg kan lige høre neglene når han går på trægulvene.

Har aldrig haft indekat før, så jeg er usikker på hvor meget jeg skal klippe negle.

5 Synes om

9 Synes om

Jeg har to indekatte, og må indrømme at jeg aldrig klipper negle på dem. Bl.a. fordi jeg ikke kan holde dem alene og klippe på samme tid. Jeg oplever det ikke som et problem at de ikke bliver klippet. :slight_smile:

1 Synes om

Hvor er han smuk :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Hvor er han skøn :hjerte: Jeg klipper nogle gange et par af Siggas negle når hun sover dybt. Så skal jeg ikke holde hende. Når hun vågner af det stopper jeg og giver hende en godbid.

1 Synes om

Godt tip! Tak :grinning:

Hej med jer

Jeg synes jeg skylder en update på Eddy, som er ved at udvikle sig til en sofakat :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

Tak for alle jeres tips :heart:

22 Synes om

Han er altså skøn! Tillykke! Og lov os billeder af og til. :danse:

2 Synes om

Han er en meget smuk kat - og ja, flere billeder fremover :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om