Hårfjerning....lidt fræk....fnis

Jeg har lige siddet og vrælet af grin (igen) over denne på et andet forum, så jeg tænkte jeg lige ville hive den op igen, til dem der ikke har haft fornøjelsen af at læse den :ok:

Det er alt for længe siden jeg sidst har læst den - og første gang jeg grinede var af bemærkninge: Jeg er en hundjævel - og derfra blev det kun værre og højere! -LOL

Jeg ved GODT at vand og voks ikke duer sammen og selvom jeg kender historien, sad jeg og tænkte: No…NO NOOOOO don’t go there! :blegne:-what

Hvor er den bare god… Er helt færdig af grin. -LOL-LOL-LOL-LOL

:doh:[quote=Jane;184593]Men, hvor længe holder det så? Er det for evigt, eller skal du på den igen senere?[/quote]
det holder søle 7 dage så er du på den igen med de spæde dun :doh:

Mit råd er : Køb en masse lokal bedøvende fedtet stads og start ud med det ca. 25 min før voks.(voksen er ikke så slem det er riv og flå perioden der er slem) afv av aaaaaarrrrrhhhhhhh-surrender:lynogtorden::doh::argh::venter::fløjte::rock::ups::?:ked: hvorfor gjorde jeg det her ?
Cremen det tager lige toppen af isbjerget… for at slutte af med 7-10 dages :savle: SOFT

Jeg har født børn og jeg syns stadig det er:argh::doh: (her burde så være en selvmords smyley)

Av for DEN da os det er ike for sarte sjæle -what

Hahahaha, læste den lige igen, og grine igen helt vildt!! Hold op den er bare for sjov!!

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

(Min første og eneste oplevelse med voks, ligner meget denne… :ups: )

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Hvor er jeg glad for du hev den op igen, for jeg havde slet ikke set den.

Lige nu ligger jeg i kramper henover bordet, vandet sprøjter ud af øjnene af mig og jeg er ved at tisse i mine bukser - sådan griner jeg.

Nu har jeg bare (endnu) mere ondt i maven af at grine. -LOL Selvom jeg har læst den før, så er den ikke mindre sjov denne gang.

:klapper::klapper::klapper:

Den er bare så sjov -LOL-LOL-LOLogså fordi den giver nogle flashback :ups: har vi ikke alle prøvet og stå og bøvle på badeværelset med hårfjerner/hårfarve osv, med mystiske resultater :?:s:tihi::D-LOL

Jeg har i hver fald :D, klisterede min arme fast til kroppen den ene gang jeg prøvede :uha:

Jeg fik sådan en strimmel i håret (Altså… Det på hovedet :stuck_out_tongue: ) Er du tosset jeg gik i panik :thumbdown:

Det gjorde jeg godt nok også da jeg stod der med med fast klistrede arme og det varme vand opløste det ikke som der ellers stod -what, jeg var helt færdig der :S

Kom lige til at se denne gamle sag … den er ski stadig lige morsom :joy:

5 Synes om

Jeg vræler også stadig af grin over den

1 Synes om