Hotspot

Jeg ser dælme jeg har fået en hund, der har fået sådan en. Jeg er lidt i tvivl.

Nogle, der kender til hotspot? Jeg kan se, at der er flere årsager. her tror jeg det var en flåt der startede det.
Jeg er anbefalet at klippe, rense med klorhexidin og smøre aloe vera på i første omgang. Forsvinder det ikke efter et døgn tid = dyrlægen

Trille havde hotspot. Hun fik det på hagen/halsen.
Ligger lige lidt billeder op.

Som jeg husker det. Fjernede jeg al pels i området.
Hendes ved jeg ikke hvad der var grunden til at det skete.
Der efter rensede jeg det og holdte det tørt.
Også var vi forbi dr. dyr. Da det “udviklede sig” ret hurtigt som hotspot nu gør

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=53679&highlight=hotspot

Min egen tråd.

Ooog, her et billede et stykke tid efter.

Det var heldigvis tilsyneladende ikke det fordi det ikke vokser eller er vådt men tørt :slight_smile: Har haft dyrlæge på - nu skal vi bare hele. Jeg holder dog godt øje.
Især må han ikke slikke i det. Han næse er også rød… Jeg synes det ligner men nu ser vi det lige an som dyrlægen siger, mens vi renser.

Jeg fjernede noget sort i det, som kan være hovedet fra en flåt

[QUOTE=lenschow;1257428]Det var heldigvis tilsyneladende ikke det fordi det ikke vokser eller er vådt men tørt :slight_smile: Har haft dyrlæge på - nu skal vi bare hele. Jeg holder dog godt øje.
Især må han ikke slikke i det. Han næse er også rød… Jeg synes det ligner men nu ser vi det lige an som dyrlægen siger, mens vi renser.

Jeg fjernede noget sort i det, som kan være hovedet fra en flåt[/QUOTE]

Nok bare irritation. :slight_smile: Vores var 100% hotspot…

Det har ikke spredt sig - jeg tror vi slap med skrækken. Ser det an

Tak :slight_smile:

Det var BJØRNEKLO :surrender1: Har lagt foto ind i billedtråden. Hold da op en omgang - to dage ved dyrlægen indtil nu

Han skal nok komme sig