Hvad er du blevet begavet med?

Så er det blevet d. 25. december, og mange af os har fejret jul og fået - og givet - julegaver:
Vi har tidligere delt dette med hinanden, og det synes jeg også vi skal i år :slight_smile:

Jeg er “blevet voksen” og er ikke på gave med så mange, så jeg fik i alt tre gaver.
Den første var en “firmagave” fra dyreinternatet - et gavekort til Imerco. Det passer lige med at jeg kan købe de Rosendahl Krus jeg ønsker mig.
Derefter et gavekort til Ikea - min lejlighed skal renoveres næste år, så havde ønsket penge til tilskud til nyt, når jeg flytter tilbage.
Til sidste en stegepange og en pengeseddel - også til “min nye lejlighed”.

Jeg var ved mine forældre, blot os tre. Det var en ganske hyggelig dag og aften.

6 Synes om

Jeg holdt jul hos Andreas svigerfamilie og det var stille og roligt.
Fik to bluetooth-højtalere (et julegaveønske) og tre forskellige tuber håndcreme fra Body Shop.

7 Synes om

Jeg fik Rosendahl (termo)krus :wink:
Og så noget andet - inkl. stolen (fra mig selv LOL) :+1:

7 Synes om

Jeg har fået penge, gryde, pande, salt- pebersæt, en dvd, et gavekort til tøj og en dejlig kalender fra mine katte - selvfølgelig med billeder af dem selv :wink:

7 Synes om

Jeg holdt jul med mine forældre, kun os tre for første gang - rigtigt hyggeligt! I gave fik jeg: en håndstøvsuger (til kattegrus), 4 kaffekrus, Magic Maze (et brætspil), en Pernille corydon halskæde og en vinreol.

Sigga fik en bold med hale af mine forældre :grin:

4 Synes om

Jeg holdt jul med kattene - og de havde skillinget sammen til alle de gamle “Far til fire” film på DVD.:grin:
Dem blev jeg meget glad for og var helt ked af, at jeg ikke havde noget til dem, for vi var jo blevet enige om, ikke at give gaver :kissing_heart:
De fik så nogle ekstra godbidder og så var de glade igen :star_struck:

7 Synes om

Tja mine julegaver er af den kedelige slags. Tordag fik jeg et par forstuvede tæer og fredag fik jeg en tandlæge regning for en knækket tand, så var kursen ligsom langt…
(Jeg var kun lige blevet gående igen efter en forstrukket lårmuskel, da jeg slog foden torsdag aften så … ja… på’en igen)

Jeg har så valgt at bestille mig en ny computer skærm da min gamle ikke har det så godt mere og ærlig talt oven på alle november/decembers uheld så synes jeg at jeg har fortjent den :wink:

4 Synes om

Mine nevøer gav mig “Stå fast” af Svend Brinkmann. Enten er de meget kloge, eller også smuglæser deres far min Facebook :hoho: Den glæder jeg mig til at læse her i julen.
Den sædvanlige Matas-gaveæske fra min mor og far. Sidste år gav de mig “Den litterærere kattekalender”, men det syntes de ikke, de ville gøre igen. Why? Nå, men jeg bytter vel æsken, som jeg plejer :slight_smile:
Jeg fik det årlige foto af min nevø, en fuglekalender, en flaske vin og penge.

Og så har min skønne nevø på 9 helt på eget initiativ insisteret på at give mine katte en gave, og han har selv udvalgt foderet :heart:

5 Synes om

Jeg fik mange gode ting, først en mail med gode nyheder også den glædelige overraskelse at der var and til maden, det får de ellers ikke i Claus’s familie :smile:

Ellers fik jeg nye hovedpuder og jubilæums udgave af den første Harry Potter bog af svigerforældrene, en Chrome cast fra min søster og hendes familie de første to sæsoner af NCIS New Orleans af niecerne og deres forældre, hjemmelavet fyrfadsstager fra ældste niecen :slight_smile:

Fra nevøerne og deres forældre fik jeg en luksus mappe til hækle opskrifter, med garnkort jeg selv kan tilføje garn til og andre lækre detaljer! Claus opfyldte mit største ønske til ham, som jeg har snakket om i nogle år nemlig et story læderarmbånd med et sølvcharm og et smukt ur <3

2 Synes om

Jeg holdt jul med min bror og far og vi havde egentlig aftalt ikke at give gaver i år men det endte med at vi afsætte et budget på 200 kroner pr. gave. Jeg er også på gave med en veninde så jeg følte mig faktisk pænt begavet i år.

Fra veninden to lærreder og et City gavekort, fra min bror et Supergavekort og fra min far sæson 6 og 7 af The Vampire Diaries.

Vi hyggede os og jeg var så dygtig at vente nogle timer ind i 1. Juledag før min forkølelse brød ud :joy:

2 Synes om

Jeg fik 2 gaver, en clockradio og to par knæstrømper af uld og bomuld.
Begge var ønskede gaver, og fra børn og børnebørn :hugs:

Min mand og jeg giver ikke julegaver til hinanden.

1 Synes om

Jeg har fået fra mit job…et ur fra Bering og to flasker vim
Fra datter…en 3 retters valgfri menu et sted i landet den 28/7…nok fordi vi gav dem en billet til Zirkus Nemo samme dato :grin:

Og hvor vi glæder os til den 28/7

3 Synes om

jeg fik en masse dejlige gaver, ny dyne og sengetøj, men gaven som nok har betydet mest for mig, var gaven fra min veninde. Hun ramte plet :slight_smile:


Sjovt at så simpel en gave kan varme så meget. :slight_smile:

6 Synes om

:paw_prints: :paw_prints:

Jeg har givet mig selv to julegaver:

Lara :purple_heart:
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_25465627_294322484421091_1247596073_n

Luca :blue_heart:
FB_20171219_09_17_16_Saved_Picture

30 Synes om

Stort tillykke :flag: :flag:, men sådan et par gaver :hjerte::hjerte: kalder vist på en tråd for sig selv… :smiley:

5 Synes om

Jeg har fået ny iPhone (den anden var druknet)
Cover til iPhone.
Taske
Regnfrakke
Gavekort til IKEA
Neglelak
Hyggesokker
Gavekort til Café besøg
Og i november fik jeg min hundehvalp i julegave af min mor

2 Synes om

Nu har jeg lige vendt Bamse og Trille m.fl. rigtigt :heart:

35e99bef0e03f546676e43efdff1260e270a8268_1_375x500

@RuneS, kan dette system heller ikke finde ud af selv at vende billederne?

2 Synes om

Hvor dejligt, Tut! Tillykke til jer alle tre med hinanden :hjerte:

2 Synes om

Helt klart årets topscorer på gavelisten, hvis du spø’r mig! :smiley_cat::heart_eyes_cat:
Og ka’ det passe, at der er noget bekendt ved dem…? :wink:

4 Synes om

:blush:

Tusind tak, FinnFrode – har lidt travlt i dag, men jeg starter en tråd når de flytter ind i det nye år :paw_prints::paw_prints:

1 Synes om